Taavi & Nappi
Har varit redan ganska länge medlem här i marsvin iFokus, men har aldrig skrivit något hit, så tänkte presentera mina marsvin!
Först måste jag säkert berätta att dom här pojkarna bor i Finland och jag ber om ursäkt om min svenska inte är så bra.
Alltså jag äger två marsvins hanar, eller rättare sagt mina syskon, men det är jag som sköter dom för det mästa. Båda är ungefär 3 år gamla och det bästa som finns! :)
Taavi
Taavi är då den första marsvinen som kom till oss (vi hade nog en marsvin då när jag var helt liten men kommer inte så mycket ihåg av honom) och han kommer alltid att vara den viktigaste grisen för mej! Han är en ganska stor marsvin och lite för tjock också (skyll på systern
). Han tycker mycket om att sitta i famnen och berätta om vad han gjort den dagen. Han är en marsvin som inte tycker så mycket om att röra på sig och sitter för det mästa och ser på när Nappi springer. Han är en sådan gris som lätt somnar i famnen!
Nappi
Nappi är då helt annorlunda än Taavi. Orkar inte sitta i famnen utan springer nästan hela tiden. Han är den som tror att bestämmer i vår familj men blir snabbt tyst när Taavi inte mera orkar med honom. 
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Här kommer en gammal bild av Taavi, hittade tyvärr inte en nyare. (Från förra sommarn)
Åh va söta! Nappi har verkligen härliga färger! Dom verkar vara ett roligt par :)

Vad fina de är :-)
Kul att du är medlem här och att du nu även har skrivit något på sidan :-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Fina marsvin!
(Hehe, jag bor också i Finland!)

Jättefina pojkar har du:)
Vilka fina pojkar :)
Välkommen hit, även om du har varit här ett tag :P
Hanna
Grisarna tackar! 
Så söta marsvin ! :)
Åh, vilka söta marsvin du har :-) Kul att få läsa några rader om dem!
Häftiga namn har de också.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Verkligen fina grisar :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus