Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 798 ggr
[Jessica-B]
0

Server Error in '/' Application.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Server Error in '/' Application.

(bifogad bild)

**
Får 80% av alla de gånger jag ska besöka min egen, eller någon annans presentation upp detta fel meddelande, varför?**

Är aktiv användare av webbläsaren Google Chrome 4.0.249.78 (36714). Har även försökt ta mig till presentationer via Mozilla Firefox Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; sv-SE; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 (.NET CLR 3.5.30729) utan framgång.

Vägrar surfar via Internet Explorer. Misstänker att iFokus inte stödjer någon av nämnda webbläsare förutom IE.

Vet inte om jag skriver till "rätt" ställe - så kanske kan någon vägleda mig åt rätt håll?, för det är fruktansvärt irriterande att konstant få Server Error. Obestämd

FeliciaS
0

Jag får också det felmeddelandet fåtal gånger, men inte ofta alltså. Föreslår att du skriver det inne på Support också.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Moa-16
0

Händer mig oxå Men inte så ofta. Stör mig inte så mycket.

Crania
0

Jag vägrar också att använda Explorer! Jag surfar med Mozilla Firefox och det funkar bra för mig. Felmeddelanden har jag ju fått, men inte alls så många.

FeliciaS
0

För mig brukar det räcka med att trycka på uppdateringsknappen. Kör mest via Firefox nu, på min stationära dator händer det ofta och där har jag IE.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Jessica-B]
0

#1 Tack ska du ha! Skriver dit också Glad