Syskon Kärlek =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har nu i dag satt i hopp Loke och MaCahan då båda va ensama det va inga problem alls hade nog kunnat skippa baden på dom med =)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
sen för å vissa att mina grisar inte är så blyga utan det handlade nog mäst om att dom inte gillade grönsaken vid presentatjonen =), men nu i kväll serverades det Morot till allas stora glädje =)
Haha nej vad söta dina små grisar är ^^ Önskar jag hade så mycket plats i huset :P då skulle jag lätt ha fler marsvin ^^
#0 *rusk rusk* *Klänga klänga* Åh så söta dom var :D Dom verkade ju passa utmärkt ihop.
#1 Man hörde ju iaf en rejäl skillnad när moroten kom fram hehe, paprika går inte riktigt hem bland mina grisar heller iaf inte den ena, morot är godare! Nu fick jag ju se Liselotte en snabbis igen ^^ Helt såld på henne, vet inte varför men det är nog den sötaste skinnyn jag sett!
#3 ja dom gör ju det, Så synd bara att Loke den ljusa är såld och ska till sthlm runt den 19:e
. så dom får njuta av varandra så lnge det bara går, just nu är dom här på köksgolvet å snurrar =)..
ja det är stor skilnad på grönsak å grönsak enligt marsvinen ;), LIselott är söt gillar henne jag med :) å förhoppnings viss är hon dräcktig så jag kanske får mini liselottor här =)
#4 Ja det va ju lite synd :( Får hoppas att dom är lika snälla mot andra grisar också :)
Ååh miniliselottor :D Det hoppas jag också på! Många småkorvar vill vi ha ^^
Va söta, mina är ute på golevt och letar efter dina, de hör pipen.
Vad är det för fantastiskt söt liten skinny som kommer fram vid 1.24 i film 2?
#7 om det är den mörka du menar? så är det Liselott =)
#0 Vilka sötnosar :) De har så fräcka färger! Det borde göras en ny film - "Det regnar sallad" istället för "Det regnar köttbullar"… ;)
#1 Pratkvarnar ^^ Kul att de uppskattar morötter så mycket, det mina gillar minst *s*
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
ååå… Liselott har precis fått sig ännu en beundrare =)
#9 dom är galna i morot =) men det serveras inte lika ofta som vitkål XD så vitkål är dom trötta på men morot går alltid hem =)
#10 =)=)
Vilka fina marsvin du har. Men får dem verkligen bara en snutt morot per marsvin eller var det bara i filmen du gav en för att vi skulle få se dem äta? =)
Mina skulle aldrig acceptera så lite de ska ha mist 2-3 bitar
#12 Tack =) Onej dom nöjer sig inte med det =) här går ½ vitkålshuvid och 8 morotar om dagen åt =)
#13 Jaha så pass mkt. =)