Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettsvenska-marsvinsföreningen
Läst 1250 ggr
Abico
0

SMF årsavgift

Eftersom jag själv insåg att jag inte hade betalat medlemsavgiften för 2010 ännu tänkte jag skicka iväg en liten påminnelse till er andra :P Glöm inte medlemsavgiften, och att den är höjd med 50 kronor.

Hanna 

[jejjas]
0

Har inte heller betalat min än Skäms skäms på mig, men å andra sidan ska jag ju inte ställa ut fören i mars så jag har ingen derekt panik heller Tungan ute

Abico
0

Ja nu är min betalad iaf. ;) Och det var väl på tiden med tanke på att jag ska ställa ut på lördag *s*

Hanna 

[jejjas]
0

Jag ska betala min så for jag får mina pengar :)

Marsvinlove
0

Jag borde också göra det snart. Dock har det varit lite strul för mig med detta. Betalade för ny i medlem november förra året, har fått några tidningar men fortfarande inte mitt medlemsnummer:S Men de håller på att fixa det nu iaf.

moonlights
0

vet ni när första marsvinsmagazinet kommer?

[jejjas]
0

#5 skulle tro att det kommer i februari då manus stopp va 5/1

mufflis
0

jag har betalt min, men får inte göra webbanmälan :O

FeliciaS
0

Jag var duktig och betalade in min i slutet av december, 300 kr. Antagligen första gången jag lyckades innan årsskiftet *s*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

idipidi
0

Att betala i tid hjälper kassören en hel del. Om man betalar senast några veckor innan första MM är beräknad att komma ut, så skickas Mm från tryckeriet. Alla som betalar senare än så måste kassören sitta och skicka ut för hand.

Knutte-love
0

Jag har betalat in min. elr rättare sagt min mamma betalar åt mej.=) Så nu väntar jag på MM.=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Arinah
0

Mitt MM kom i förra veckan, så det är på gång :)

Atensia
0

Min mamma betalde in åt mig i December, men jag glömde säga att det var 300kr istället för 250. Någon som vet vart man ska skicka de 50 kronor som jag inte har betalat?

#11 Har du redan fått MM? Jag väntar fortfarande :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Atensia
0

"puttar" lite för min fråga ;)

Royalz
0

#12 Det är väll lättare att du hör med SMF direkt :)

Atensia
0

#14 Jag ska göra det :) tänkte bara höra om någon visste här först ;)

miasmarsvin
0

Skicka in resterande pengar på samma kontonummer som du betalade in på sist och ange ditt medlemsnummer eller ditt namn och skicka samtidigt ett mail till kasören i Riks och förklara.

MM kom för många i fredags men kommer säkert för dom som inte fått  i början av nästa vecka ….om man kommit ihåg och betalat sin medlemsavgift då…Tungan ute

Atensia
0

#16 Tack så mycket :)

Hoppas på att MM kommer till veckan :)

bustroll
0

Haha… det var inte bara jag som missade höjningen på 50kr Tungan ute skönt att höra att man inte är ensam Flört