Haha, tack Felicia :P
Har just blivit uppvaktad här (oj,oj får man inte sova längre ens på sin födelsedag?) och rejält uppmanad till att börja övningsköra, igår fick jag broschyrer om att flytta hemifrån så jag undrar om dom vill ha ut mig härifrån nu ;)
Hanna
grattis Hanna

Grattis, grattis!

Grattis 
#1 Hahaha
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Grattis
:D
Grattis! =)
Stort grattis! :D

Grattis!:)
Jag och grisarna önskar dig massor av gratulationer! :-D Fått några fina presenter än?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Grattis! :D
Tack allesammans :P
#9 - Jag har fått ett körkort, en egen termomugg (så nu kan jag inte sno mammas längre) och ett halsband av lillebror - bl.a. ;) Om ett par timmar kommer tjocka släkten hit så då blir det kakor :P
Hanna
Grattis på 17 år´s dagen =) önska mig och Alla 17 grisar =)

Grattis!!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
#1 Haha, vilken press :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Grattis från mig, Buseman och Trasan!
HIPP HIPP HURRA!
Grattis!
Hahah grattis Hana hoppas du får en fortsatt bra födelsedag! ^^
Åh 17… det var länge sedan men jag minns det ändå. Grattis!
Grattis hälsar jag och mina små svin till dig
Grattis Hanna hoppas din dag har varit underbar, körkort = bidrag för att ta körkortet ? Då är det ju en kanon present :)
Grattis Hanna! :)
Sådär, så var släkten avvinkad och kakorna slut.
#20 - Ja, dom betalar körkortet inklusive lektioner och annat. Så det är rätt praktiskt :P
Hanna

Grattis! *Grattiskramar från mig, grisarna och vovven*
Grattis Grattis! :)
Inte illa att få hela körkortet betalt (får jag med iför sig håller på med mitt för fullt hehe):P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mammas kommentar om körkortet var "Se till att ta det fort så att jag slipper köra dig till utställningar i ottan sedan" ;) Men än dröjer det ett år till dess att jag kan ta det.
Hanna
#26 haha… kan tänka mig att det är en bra anledning för dina föräldrar ;) Men tränar du flitigt fram till dess så kanske du är klar för uppkörning tills du fyller 18, kan man göra teoriprovet innan 18 eller måste man vänta tills man fyllt ?