Videos!
Inte är det väl bara jag som filmar mina marsvin? Jag har inte världens bästa kamera men jag filmar ganska ofta iallafall :) Så om du har någon video, skicka gärna in den så att vi andra marsvinsälskande människor kan skratta och le åt dina marsvin :D
Skicka på bara :D Mina videos kommer snart, när jag har fått lite koll på det gär *s*

Finns ju en tråd som heter presentera sina marsvin LIVE. Är exakt samm sak typ, bara det att man ska presentera dem:)

#2 Jag vet ^w^ Men här behöver man inte presentera dem, utan här kan man bara skicka en en rolig video :] Medans man ändå håller på att göra en presentations video kan man ju göra en video när man tex ger några hungriga marsvin lite mat.

# aha ok:)
Jag har en presentationsvideo men jag tycker jag ser brutal ut i den. För när jag lyfter upp dem lyfter jag bara under magen typ ½ meter. haha men jag ska se om jag finner nåt i arkivet.
Vår kamera med videofunktion la av för ett bra tag sedan, så jag filmar tyvärr inget. Planerna är väl dock att köpa en ny kamera, med videofunktion alltså.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus