Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1682 ggr
Royalz
0

Fortimel

Ska till apoteket idag och köpa fortimel så jag har hemma ifall det blir något.

Är det bara skogsbär man kan ge? Tänkte iaf det skulle vara slut. Funkar det med någon annan smak också?

HLJB
0

Jag har testat jordgubb men den var inte så poppis. Den här gången beställde jag skogsbär men har inte behövt testa den än.

lomsen
0

skogsbär är populärt hos mina iaf!

Royalz
0

Det fanns skogsbär :) Så har nu köpt 4st, gick ju inte att köpa en och en..

[Strawberi]
0

haha ursh fortimel levde jag själv på i 2 veckors tid i höstas. Snacka om min anorexi hade gått över gränsen då.
Men får man fråga varför du ska mata  de med Fortimel? :-o

Royalz
0

#4 Har en dräkitg hona och man vet ju aldrig om det kan behövas.

lomsen
0

#5 När du sen har öppnat en flaska kan du frysa ner i iskubdslåda eller påse så håller de längre för det är kort hållbarhet när man väl öppnat den. Det går ju ej åt så mycket om du bara ska stödmata ungar tex!

Jag brukar ta fram en tärning åt gången sen och det räcker till 2 små ungar typ i början. Det ryms ca 10 ml i en tärning!

Lycka till, hoppas du ej behöver stödmata förstås.

Royalz
0

#6 Vet att det går att frysa :) Kommer dock inte öppna en flaksa fören det behövs :) Hoppas att jag inte behöver använda det.

FeliciaS
0

Ingen utav mina gillade fortimel (digivande honan samt två bebisar matades), hade skogsbärssmak. Visserligen är det fullt förståeligt tycker jag, den luktar och smakar verkligen konstgjort :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

HLJB
0

#8 ja eller hur! smakade på jordgubbsmaken, fy å blä de va verkligen äckligt!

FeliciaS
0

#9 Verkligen! De kan väl åtminstone smaksätta det riktigt :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Strawberi]
0

Kan säga jag gav apelsin för jag hade det hemma. (drack de själv) man fick hålla för näsan de smakade ruttna apelsiner nästan. De var hemskt! Godast var tropiska den smaka iaf någolunda..

HLJB
0

Tyckte jorbgubbsmaken nästan luktade *bajs*