Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 4584 ggr
idipidi
0

Marsvinstatuering

Kolla vilken fin: LÄNK. Skrattande

Är det någon här som har tatuerat in ett marsvin? Någonstans i bakhuvudet har jag för mig det..?

[WeepingWillow]
0

Vilken söt :)

Jag ska tatuera in nått marsvinsrelaterat har jag tänkt men jag funderar fortfarande på hur det ska se ut…. Funderar lite på tassar, eller ett litet marsvin nånstans. Ett marsvinsportträtt tror jag inte det blir, passar inte riktigt ihop med mina andra tatueringar.

luneas
0

Oj vilken jättetatuering!! Modigt! Och coolt. :-)

Jag vet att Lena Wegerstål har tatuerat in ett marsvin, har dock inte sett tatueringen själv.

Lyan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, vad fin! Min är inte alls så avancerad, han som gjorde den var ganska ny och jag är inte så nöjd med den. Ska göra iordning den när jag får råd, färglägga och skugga den ordentligt (nu är den randig :-O)

Den föreställer Marwin btw :-)

luneas
0
idipidi
0

#1 Du får fota och visa om du gör det!

#3 Söt. Var sitter den?

#4 Oh! En himalaya! ;)

Sannich
0

Ja, den sista var bra söt! :D Hmm.. om man har många grisar, hur ska alla få plats? ;) Haha! Någon marsvinstatuering blir det nog av.

Lyan
0

På håll

Lyan
0

Marwin. Vila i frid min älsklig!

Han var inte modell egentligen för jag hade ingen bra bild, istället fick Romy leka modell. Men det blev Marwin när den kom på

Moa-16
0

Oj, den där var ju riktigt häftig,. Så stor oxå! Gillar:-d Men vet inte om jag vill ha någon. Gör så ont. Och tänk när man är 60-80, då ser den nog inte lika bra ut ;) Färgen "går väl ur" efter ett X-antal år?

[WeepingWillow]
0

#5 Ska jag definitivt göra men det dröjer :) Ska bara täcka min arm först innan jag gör ett marsvin ;) Men jag funderar faktiskt på ett liknande det där himalayamarsvinet fast utan krona o i form av min lilla snövit :) Får se vad det blir sen :)

Abico
0

Åh, det är allt bra läckert med tatueringar när de blir bra!
Man blir ju lite sugen själv.. En De. white på vristen vore snyggt Oskyldig

Hanna 

Moa-16
0

#4 Eller jag ångra mig. En sån där måste jag ha ;)

Abico
0

#12 - Hahaha ;)

Hanna 

Binajis
0

Liinda här på mif har ju gjort en tatuering av ett av hennes marsvins tassavtryck Skrattande Jag hinner inte söka, men den tråden var uppe för inte så länge sen :)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Moa-16
0

Blev helt ärligt jätte sugen på den där tatueringen! I stockholm under någon butik finns det någon som gör tatueringar på dom som är under 18(fråga inte hur jag vet) Billigt har jag hört att det är oxå ;)! Bara ett tips om någon minderårig inte skulle orka vänta^^'

Gillar tassavtryck oxå. Hm, får bli båda:-P!

[WeepingWillow]
0

#15 Inte att rekommendera en sådan oseriös tatuerare :P Man får ju tänka både en o tre gånger innan man gör nått sånt eftersom den kommer ju sitta där resten av livet. Dom flesta som gjort tatueringar som yngre ångrar dom sen så det är bättre att vänta tills man har åldern inne o göra det hos en seriös o duktig tatuerare ;)

Moa-16
0

#16 Nja, okej.. Du kanske har rätt ;)

Lyan
0

#14 #15 Plus att det är extremt viktigt med hygienen. Finns många tatuerare på festivaler och så och då är det vanligt med infektioner.

[WeepingWillow]
0

#18 Yep det är viktigt, nålarna o allt ska va sterilt :) o färgen ska va riktig o ingen billig skit. Kan gå illa.

godisgrisen
0

Jag har funderat på tassavtryck på underarmen i åratal men det blir inte av. Det skulle ju passa med min kattatuering. Problemet är nu att jag blir inte först med marsvinstassavtryck för det har jag sett på annan arm minsann, jätteläckert var det.

[Liinda]
0

Ja som binajis skrev så har jag ju avtryck från min Curry =)

Här kommer en bild =)

godisgrisen
0

#21 Ja det var den armen jag hade sett ja… Gillar den!

[Liinda]
0

Tack Skrattande

Sisss
0

#9: Vet inte riktigt hur det är med det där, men en del tatueringar måste man ju fylla i efter några år :)

#21: Snyggt! :)

Jag skulle absolut kunna tänka mig ett marsvins tassavtryck, ska ändå tatuera in min hunds när jag fyller 18 i sommar :)

[WeepingWillow]
0

Färgerna bleknar o detaljerna försvinner men man kan ju alltid fylla i det :) Sen beror det på hur man behandlar huden, solar man mycket förstör man dom. Men hur snygg är man egentligen när man är 60-80 år ändå :P Rynkig o dann! Men det kommer finnas massor me tatuerade gamlamormödrar o sånt när vi är så gamla haha.

Abico
0

#9 - Gamla människor med tatueringar är ju jättefräsigt! Titta på den här snubben Cool

Hanna 

godisgrisen
0

Snart har ju alla 60-80 åringar tatueringar så när den dagen kommer så är det inget konstigt med det!

Lyan
0

#21 Den är snygg! Kan inte ha något på mina underarnar men det är sjukt snyggt med tatueringar där

#26 Vilken häftig liten gubbe :-)

Abico
0

#27 - Precis! :D

Hanna 

[WeepingWillow]
0

#26 Det är ju tomten! Tattoo santa :D Han va ju cool, men armen är ju typ svart :P

Moa-16
0

#26 Nu gjorde du mig osäker. Sådär vill man ju inte se ut:bigeyes: ;)

[Strawberi]
0

Får se om jag ska tatuera mig snart. Kanske blir ett litet marsvin? ;)
Tatueringar är ju härligt! Mamma har 5 stycken :D

FeliciaS
0

Oh, tjusiga ;) Är alldeles för feg för att våga tatuera mig, men det hade helt klart varit fräckt med en liten Crested någonstans *s*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

idipidi
0

#21 Oh, vad kul! Fint!

#31 Det är nog ingen risk att du blir sådär skäggig! Skrattande Flört

Vilken kul tråd det här blev. Glad