Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 756 ggr
HLJB
0

Grattis Smulan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår på Polars utställning gick det bra för min lilla petgris Smulan. Hon fick ett silverkort, en HP rosett och en Bis pet 4 rosett.

Blev riktigt snopen men såklart också glad!

freddiie
0

Graattis på er :D Vad fin hon är :)

FeliciaS
0

Hon ser verkligen ut att ha en riktigt härlig Petkropp :) Grattis igen till de fina resultaten!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

HLJB
0

TACK!

HumlanochJuvel
0

Jätte bra gjort :) grattis grattis till både dig och Smulan :D

Abico
0

Grattis :)

Hanna 

queenlinnea
0

Åh, där ser man! :D Grattis grattis!

Linnet
0

Grattis!

Kul när det går bra för dom små som man föder upp. Men tyckte ju redan från början att hon var så himla fin.

HLJB
0

Tack alla!

#7 Är det nu du ångar att du sålde henne? *fniss*

Linnet
0

#8 Nejdå, det gör jag inte, det går ju inte att spara alla som man tycker är fina. Men det var ju kul att hon kom till dig=)

HLJB
0

#9 Nej inte alla men de beror nog på hur många man vill ha som gosegrisar och vilka man ska ha i avel också.

[Liinda]
0

Grattis det var inte dåligt Skrattande

HLJB
0

#11 Nej det var riktigt kul faktiskt. Hade verkligen inte väntat mig det och såg nog rätt fånig ut när jag inte reagerade när dem sa vem som skulle ha priset. *fniss*

Linnet
0

Jag tänkte ju inte ha så många i fortsättningen, få se hur många det blir. Har nu troligen hittat en köpare (igen) till Smulans brorsa och han får flytta med en annan liten 2 månaders hane. Har satt ihop dom i dag och det går bara bra. Lite rumpvickning och så bara, men nu är dom då lugna och samsas bra.

HLJB
0

#13 Jag vet att du ska minska ner. Bra hoppas de fortstätter komma överens.

[Liinda]
0

#12 hehe Skrattande