OT - era Spotify listor!
Åhh nu ska vi länka våra spotify listor! ;)
Min lista =)

Åh, en tråd för mig!:D
Jag har massor av listor.. Så jag länkar alla :D
En halvgammal med massa musik på
/Ellen (:
#1 - jag har också många, har 2 smockfulla listor med broder daniel (ett fan haha!) håkan har jag sen gaga, lars winnerbäck, Dir en grey och melissa horn.. :)
Snön ligger vit på taken, inte ens tomten är vaken
Här är min senaste, den är nog inte helt komplett ännu… Behöver ett par låtar till, ska bara komma på vilka ;) Men den här ska spelas inatt när jag spelar Wow 
Hanna
#3 - hanna… Man sover på natten! :o
#4 - Ja, antingen det eller raidar ;)
Hanna
#5 - ptss…. Raida på du jag ska läsa min bok och sova, kommer inte bli gjort tror jag inte. Hahaha, ska säkert själv spela och nörda något på facebook. Som vanligt *suckar*
#6 - Fast Farmville och Wow är nästan precis samma sak! Skillnaden är att kossorna i Wow dör om du skjuter på dom… med en pilbåge… *erhm*
Hanna
#7 - det vet jag! Och jag tycker inte om farmville, nu roar jag mig med trycka alfabetet så fort jag kan, 7.8 sekunder är snabbast ännu…
#8 - Hahaha ;)
Hanna
#9 - det var ju en bra film på 6an *roa mig vidare*

#2, Det är bäst att ha flera, bra när man är på olika humör :))
#3, På natten spelar jag cs eller försöker lära mig photoshop..
Bra med musik då faktiskt!
/Ellen (:
#11 - jag sitter nog mycket i photoshop men nu ska jag spela massa ps3 hela dagen. sen ska jag nog städa *fniss*

#12, Jag är väldigt dålig i photoshop.. ;) Ps3, det har jag aldrig spelat! :o Det där städa skulle jag också behöva göra tror jag.. ;)
/Ellen (:
Jag har jätte många låtar i min egen spellista på min kompis andvändarnam. 1.=P Och det är Lemon tree.=P