Presentation av mina snyggingar!^^
Nej vilka söta! Alla så ljusa o fina :) Jag hade en gris som hette Snövit men hon var till skillnad från din faktiskt inte alls vit som snö :P Ior måste väl vara glad att bo med tjejerna :)
Fina marsvin du har :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Samtliga är jättefina, men är Ior kastrerad eller har du tänkt ta bebbar på bägge honorna?
Marsvin 4-ever
.
Ior är kastrerad
Och jag tror att han trivs, han får så mycket uppmärksamhet utav tjejerna.^^ Men det var väldigt jobbigt innan han var kastrerad, då fick han bo bredvid tjejerna, vi hade en vägg emellan då. Försökte med en annan hane som sällskap till honom, men det slutade med att Ior fick ett djupt sår på ryggen! Tror att man kan se lite utav det på bilden.
Vad söta dem är !
En liten fråga bara hur får du vattenflaskan att stå sådär ? Jag har en bokhyllebur och jag har problem med att vatten flaskan kassar ner hela tiden. Jag har vattenflaskan fastsatt på en köksrull hållare om du förstår vad jag menar?
Men ditt sätt ser mycket smidigare ut.
Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits
#8 Jag slog ner två små spikar och sen så trär jag bara runt den där metall-halvringen som man får till flaskorna, runt flaskorna sen "öglorna" trär jag runt spikarna!
Hoppas att du förstår hur jag menar.^^
Tack så jätte mycket , då ska jag prova med det :)
Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits
Gud va fina de är allihopa!:D Snövit var nästan liite föööör fin;)
Ior måste vara jättelycklig som får bo sådär med två snygga damer, haha^^

#12 Visst har hon blivit stor Gina? ^^ Gud kommer ihåg när vi möttes på Kalmar Central och jag fick se lilla gumman för allra första gången på riktigt! 
Skrivit en liten presentation om varje vid deras bild. Men först en bild på de alla 3.^^