Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 454 ggr
thildatessie
0

blocket, och röda tassar

Hej, nu känns det nästan att det börjar bli vår! hm inte ute kanske men på blocket! Kollar annonserna regelbundet och ahr sett att det finns en massa godingar nu :) har speciellt fastnat för en annons. älvsborg, 8  st hanar finns det så söta! synd att det är hanar, annars skulle jag  mer än gärna tagit en .. eller två (a) vore ju kul om någon här kunde ta, är ju så roligt att se utvecklingen och så finns det ju många här inne som är väldigt erfarna. kolla annonsen iaf!

älvsborg marsvin

tror inte att man få länka.. ?

finns massa marsvin ute på internet nu, som behöver hjälp! vill hjälpa men kan inte ta dem.. :(

så kolla blocket allihopa!

sen undrar jag en annan sak.. min Thilda brukar få röda tassar,och så är hon röd bakom öronen med. jag brukar smörja med idominsalva och då hjälper det, men det kommer ju tillbaka :S det blir iaf smörjning  2 ggr/veckan. vet någon vad det kan vara? kan lägga in bilder senare :)

fia-mia
0

Finns massa små godingar. Har sett två långhåriga i Stockholm som är 5 år. Synd att föräldrarna säger nej.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

thildatessie
0

#1 ja här är det föräldrarna som säger nej också. men jag förstår lite och vet inte om jag skulle ta fler om det väl kommer till kritan för  det är mycket med skola och så nu och man vill ju hinna med, så det blir nog inte fler förrän jag har flyttat hemifrån.. "/