OT: Fredag, fredag
Ja, vi kan ju inte gärna vara utan en sån här tråd ;)
Nu är det fredag igen - visst går veckorna snabbt?!
Vad har ni för er?
Hanna
Veckan har gått jättefort!
Idag ska jag städa och imorn kommer 5 pers och tre hundar på middag :)

ska städa idag är det tänkt. sen ikväll blir dett att bänka sig framför tv:n som vanligt.
Jag sitter här och funderar på marsvin (Det är visserligen ytterst få stunder under dagarna som jag inte gör det för tillfället). Kira har gått upp 170g sedan parningen för (idag) 5 veckor sedan och jag tycker att hon verkar väldigt dräktig! 
Därför ska hon flyttas ut från pojkvännen och in till töserna nu i helgen. Imorgon kväll får jag hem två marsvin, en hona och en hane, och smidigast vore att släppa ihop alla honorna samtidigt. Den lilla nya honan ska gå med Kira när hon är dräktig. Jag vill även ha Tilda med Kira och vill inte sära på Wilma och Irma. Greta är bra med ungar så hon känns bra i Kiras sällskap också. Men så funderar jag på om jag ska ha alla honorna ihop eller dela på dom (4+2), buren är laglig för 6 marsvin men det känns som om det är på gränsen och när ungarna kommer blir det alldeles för trångt. Inte vill jag börja flytta runt i buren precis innan Kira ska föda. Så Wilma och Irma får flytta till våningsbur och Tilda, Greta, Kira och den nya får bo i bokhylleburen… Ja, men det känns bra :P Och det här har jag gått och grubblat på i flera dagar nu.
Isse Pisse ska snart hem igen och det blir lite tomt, jag har börjat gilla det svinet ;) Knasig i kroppen är han, väldigt lång och slynglig. Han har gått upp i vikt sedan han kom hit, trots att han rusat runt och impat på Kira, men har blivit mycket tunnare av allt spring (hur går det ihop?). Nu får han visserligen sitta själv tills han åker hem så kanske kan han äta upp sig lite då.
Nu ska jag hämta min mat, micron har stått och pipit i 3 minuter nu ;)
Hanna
Jag har möblerat om i rummet där alla mina djur bor så det blev lite mer luftigare :)
Om 2 timmar ska jag iväg och praktisera på djuraffären :)
Sen ikväll ska jag väll se på tv eller nått.

Sitter o funderar på vad ja ska göra med mitt liv, sitter här dagar in o dagar ut. Inte de livet man hoppats på…
#3 Va roligt :D Det blir bebisar och nya grisar, grattis! :D
Jag har blivit uppsagd från mitt jobbuppdrag på saab (jobbat där i över 2 år) denna veckan vilket innebär mindre lön :( Hur ska jag klara mig nu med alla tatueringar jag ska göra :P Slipper pendla ett tag framöver iaf.
Sen så är ju Michelles operation på onsdag, vilket jag inte ser fram¨emot! Hoppas hoppas den går vägen!
Ja så har jag gjort en tatuering till i veckan, en vampyr på underamren :) Den blev grym, till skillnad från den första, va trött jag blir! Den stötte ut färgen, jippi!
Jag övningskörde lite mer igår, enbart motorväg, jag fick köra fooort :D Jag kan nog bli galen i trafiken sen tror jag, köra fort är skoj.
Nu funderar jag på om jag ska hem o tröstäta lite godis fast jag ju ska ner i vikt, tycker ni det? (säg ja) :P
Oh, jag har precis kommit hem. Var på maxi och köpte ballerina kladdkaka som jag ska sitta och mumsa på ikväll
Dvs om jag kan hålla fingrarna i styr och inte går och fipplar upp paketet nu på en gång!
#5 - Det var ju inget bra :(
#6 - Vill du ha lite förslag så kan vi säkert hjälpas åt att brain storma :P
#7 - Ja, hurra! ^^
Du får visa en bild på vampyren, förutsatt att han inte heter Cullen i efternamn och glittrar i solsken - då vill jag inte se ;)
#8 - De stog och delade ut Ballerina Kladdkaka på Drottningtorget nu i veckan när jag skulle till spårvagnen, men vad besviken jag blev! :O Det smakar ju inte kladdkaka, bara choklad… :( *besviken kladdkake-älskare*
Hanna

#9 Alla förslag e välkomna xD

Idag ska jag packa. Ut i snön på scoutläger i helgen *s* Städa ska jag göra också, och sedan mysa massvis med marsvinen, jag känner att jag har varit lite dåligt på det denna veckan :C
#10 - Du kan bli bungy jump instruktör, pianostämmare, kylskåpsutvecklare, politiker, snöröjare, trafikljusunderhållare eller diktator :D
#11 - Åh, Scoutläger - är det något stort?
Hanna

#10 Hahahaha ja om något av de hade intresserat mig så, kanske diktator låter lite mer som mig, haha xD
Jippie fredag, nästan så att jag är så lycklig som det låter.
Jag har precis jobbat klart lunchen, eller ja var klar strax efter kl 14 men har sedan jag kommit hem bara legat i soffan och degat då det var sjukligt mkt folk på restautrangen idag (!)
Nu tänkte jag bara kolla nätet lite snabbt innan jag åker iväg till nästa jobbpass som börjar kl 17.
Längtar tills måndag då är ledig hela dagen, första lediga dagen på flera veckor :-)
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#9 Du har en poäng Hanna! Både jag och mamma såg förvånat på varann förut. Den smakar lite som vanligt, men jag testade att doppa i mjölk *o* antingen så inbillade jag mig eller så smakade dom mer kladdkaka då :p
Jag gör exakt samma som förra fredagen, sitter hemma med feber och är sjuk :( Men jag ska iallafall gott i mig lite god mat sen =)
#16 Åh tråkigt, krya på dig! :)
#12 Haha
Annars kan hon bli doggywalker, öppna kemtvätt, telefonförsäljare, tjuv eller brandman ;)

#12 Nej tyvärr, vi blir sex stycken ungdommar som ger oss ut :P Scouting är inte så populärt här.Större läger kommer till sommaren. Jag hoppas på att få åka till England 2012, då får man knacka dörr och fråga om man får tälta i deras trädgård :D
#9 Haha nej det är ingen cullen, det är inte ens en han utan en hon ;) Blir bara tjejer på min arm ^^ Bifogar en bild!
Nu är jag i varje fall hemma o har lagat pannkakor till middag, det tycker jag är fredagsmat! Tyvärr räckte mjölet bara till 2 stycken men men…. Denna fredagen blir inte så skoj, jag är så himla trött :/
Min syrra sa förresten att dom där ballerina kladdkaka va jättegoda, men hon är ju ett riktigt kakmonster hehe.
#16 Vad är det för nån monstersjuka du fått? Är det kanske svininfluensan :P
#20 Riktigt cool tatuering ju!:)
Jag fyller ju år idag, så ja jag har gjort lite kladdkaka och fixat lite vaniljsås, gott var det:P
Annars så skulle jag jättegärna vilja gosa med mina grisar framför tvn, men…………… jag vet ju inte vad de har för "ohyra" (svamp, Ringorm nått annat) än så jag vill inte bära runt dem i huset:/
#21 Tack tack :) Oh, Grattis!! Hur gammal blir damen? Blir det inte kalas då? Vad har du fått? Nog bäst du låter bli grisarna lite så du inte får det på dig överallt om det är Ringorm.
Som jag gått och längtat efter fredag :) Äntligen helg igen!
Idag har jag skrivit klart min spanskauppsats, pluggat lite matte och varit i stallet. Red på min lilla pålle för första gången sen hon kom (i lördags). Väldigt halt på vissa ställen men eftersom vi bara skrittade gick det bra. Just nu är grisarna ute i hagen.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#22 Thansk:) Damen? Jag är ju bara 14 hehe;). Vi firade mig redan förra helgen egentligen (då kom släkten, eller ja en del då) men jag har mest fått massa kläder, och lite pengar. Det är jag helt nöjd med^^ Ja det är nog bäst att jag inte tar i dem så mycket, åkte och tog skrapprov på Calvin i onsdags. Nu väntar jag med "spänning" (eller oro snarare) på svaren, usch… håll tummarna för att de inte är Ringorm.
Det är faktiskt ganska hemskt att jag inte kan mysa med mina små pälsklingar just nu:/ Längtar tills de säkert inte har någon Ohyra.
Jag mår jättedåligt :-( Jädra skitvecka!
Har tvingats bryta med min pappa för att han hela tiden talar om för mig vilken sjuk, hjärntvättad lögnare jag är. Det går inte att prata med honom för han vränger allt jag säger så att det passar hans syften. Han försöker få mig och mina syskon att bryta med mamma för hon är en "sjuk psykopat, barnmisshandlare, makemisshandlare som är värre än Hitler". Jag har fått höra att hon misshandlat honom hela min uppväxt och det var min uppgift som äldsta dotter att skydda honom, hur ska jag kunna skydda något jag aldrig sett? Det är tydligen också mitt ansvar att ta hand om de fosterbarn som mamma har (pappa har avsagt sig dem).
Jag är den som stått ut längst, mina syson har brutit en efter en (vi är 5st och två fosterbarn), Maja stod ut länge, hon bröt för drygt ett år sedan.
Jag har tagit honom på bar gärning med att ljuga, men han kommer bara med bortförklaringar om att det är mammas fel. När jag frågar hur hon kan gå in i hans tankar och bestämma vad han ska säga (de har inte träffats på något år) svarar han inte.
Han har dessutom ljugit om djurrummet! Jag vet inte om jag får behålla det *storgråter* Vad ska jag göra utan mina djur!!!!
Vet inte hur jag ska klara denna helgen :-( Har fått sovtabletter men det finns inga ångestdämpande som går ihop med min medicin så det enda ångestdämpande jag har är rakbladet :-(
#25 Stackars dig, låter som att du har det väldigt jobbigt just nu
*tröstkramar* hoppas det blir bättre för dig snart!
#26 Tack. Får hoppas nästa vecka blir bättre.
Men om jag blir av med djurrummet så blir det katastrof! Jag får inte veta försen om tidigast 1-2veckor så det blir till att ha ont i magen tills dess :-(
Fast en glädje iallafall är att alla tre satinerna hade normala värden -)
#27 Jadu, jag väntar på provsvar till ohyran så jag har också lite nervös väntning:/ Fast ditt väntande måste ju vara värre, hoppas du får ha kvar rummet. Tänk positivt så ska det nog gå bra:) Skönt att dina satiner inte visade tecken på OD:)
#25 Jag blir väldigt ledsen när jag hör sådant! Hoppas verkligen att det blir bra och att du får behålla alla djur.
#24 Unga damen då :P Herrejisses 14 år, tycker du verkar äldre :S Då va du ju bara 13 innan! Det kommer jag inte ens ihåg när jag var haha. Tråkigt att inte kunna mysa med dom, får mysa extra när dom är utan Ohyra :D
#25 I know the feeling, denna veckan var det inte mycket som va bra :/ Men inte skära! Skulle gärna ta en öl el 10 idag om jag ahde orkat gå till systemet! Vart har du pojkvännen då? Kan han inte hjälpa dig? Iaf inte skära!
#28 Ska hålla tummarna! Grattis förresten :-)
#29 Tack
#30 Hade jag kunnat dricka mig full hade jag gärna gjort det bara för att glömma, men jag vågar inte, dels för att jag väldigt lätt blir beroende av allt plus att jag får snedtrippar av tom choklad av medicinen :-O
Jag och Chrille ska åka och handla sedan, hoppas jag får lite annat att tänka på då. Men oftast vill jag inte vara med honom när jag mår dåligt, jag är en riktig energitjuv och efter en halvtimme mår han lika kasst som jag :-(
#30 Jadu, när jag va 11-12 så trodde några som inte kände mig att jag var 16 typ;) Jag har alltid varit lång för min ålder så alla gissar fel haha;) Fast här kan ingen se mig ju, måste skriva mer vuxet typ än jag själv anar:P
#32 Haha, jag är också snart 14, när jag gick i femman frågade en vad jag gick för gymnasielinje xd
Och jag är 25 och de frågar vilken klass jag går i och vilken gymnasielinje jag sak välja :-O
Nu ska jag lägga mig i ett bad med massa skumm och värmeljus och bara myssa =) sen ska jag nog umgås med sambon =)
#31 Jag blir också beroende av allt tyvärr, försöker undvika alkoholen numera, det är därför jag inte köper nån för har jag ingen kan jag ju inte dricka! Man ska ju absolut inte blanda alkohol med mediciner iaf så det är bra att du inte gör det. Ja så är det ju tyvärr, man drar ner andra i skiten också. Men lite skönt att ha nån som älskar en också o kan ge stöd :) Det har ju inte jag… Hoppas det blir bättre snart iaf!
#32 Men jag är ju också lång o har varit sen länge men det är ingen som tror jag är min ålder ändå :P Folk antar alltid att jag går i skolan när jag ska boka in saker o sånt. På körskolan ville dom boka in en lektion på dagen aftersom jag ändå hade lov haha. Jag tror dom tar mig för så ung eftersom jag klär mig så. Men du är ju precis 10 år yngre än mig då hehe.
… vet ni jag blidde sur på min mor för hon retades med mig, gick upp för se på tv.. PANG powernap på 1½ timme… HAHA… :(
Nu är det så ska det låta på kanal 1
#33 Haha ja så kan det gå;)
#34 Ojdå, du måste se ung ut:P
#36 En till som verkar yngre, men bättre det är äldre iaf *s*
#38 Ja, man får ju hoppas att det håller i sig så att dom fortfarande frågar vilken klass man går i när man är 50 haha.
#39 Ja det vore ju bra haha
Då borde man känna sig lite stolt, skulle jag iaf gjort *s*
#25 Aja.. Har för mig att du hade samma problem för några månader/veckor sen,(dålig tidsuppfattning) du skrev något inlägg?
Klart inte du ska ta ansvar för fosterbarnen, låter jätte konstigt. Vad säger din mamma då? Tar inte hon hand om dom? Jag tycker du ska bruta kontakten med honom helt! Du har bevisligen kontakt med honom? Lyssna inte på honom! Jag försöker förstå, men jag är lite förvirrad,hehe. Så vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men hoppas det blir bättre. Och du, att skära sig är inte bra, vilket du säkert vet. Kanske dämpar ångesten för stunden. Men det är ingen långsiktg lösning…
#36 Ja, det är det bästa att inte köpa något, har jag godis eller kakor tex hemma är det slut bara för att det finns. Nu blir ju jag ledsen :-( Hade du bott närmare hade vi kunnat sitta och tycka synd om varandra tillsammans :-)
#37 Haha, då bidde du pigg iallafall :-)
#38 jag tycker inte det, men alla andra tycker det. Men skolåldern tycker jag inte det ser ut som iallafall.
#41 Ja, jag har haft en tråd om honom innan. Har verkligen gjort ALLT för att det ska funka men uppenbarligen gör det inte det :-( Jag har brutit med honom två eller tre gånger tidigare och då har han bönat om att jag ska komma tillbaka och att han ska bättra sig och jag som är alldeles för naiv tror honom. Jag vet att jag borde bryta helt men det är ändå min älskade pappa som finns någonstans bland allt elakt :'( Jag förstår att du är förvirrad, inte ens jag som är mitt i allt fattar…
Jag har iallafall sagt till honom att jag bytt telefonnummer och att hans mail hamnar i skräpkorgen.
Men jag har heller inte varit snäll, han har trakasserat mig och mina syskon att jag fick världens psykbryt för ett par veckor sedan och jag har gjort allt i min makt för att han ska få känna på vilket helvete han har skapat med sina sms (som man kan få flera gånger om dagen med samma dravvel i alla). Jag har gått så långt att det är berättigat med en polisanmälan för trakasseri, men det även om jag sänkt mig till hans nivå har det känts skönt för även om det även skadat mig så har jag fått honom att må iallafall en bråkdel så dåligt som han fått oss att må.
Jag vet att det inte är bra att skära sig :-( men (sjukt nog) hjälper det, som sagt, för stunden, speciellt som jag inte har något annat som hjälper. Jag har typ långtidverkande ångestdämpande som funkar med min medicin men den tar inte ångestattackerna. Dessutom är mina armar så förstörda redan så det kan knappast bli värre…
Och jag måste bara säga också! TACK ALLA HÄR FÖR ATT NI FINNS! När jag mår dåligt är det bara att gå in hit till alla trevilga människor och prata marsvin :-D
#42 Jag blir så ledsen när jag läser hur dåligt du mår, Och inte kan man hjälpa! Frustrerande!
Jag förstår att du har svårt att bryta. Pappa är ju alltid pappa.. Men se till ditt bästa! Och han kommer inte bättra sig som det ser ut just nu? Du har ju gett honom chanser! För många kanske? Tycker att du måste dra en gräns. Så han förstår att du menar allvar! Jag tycker du gjorde rätt när du gjorde en polisanmälan! Så han förstår hur dåligt du mår av det han gör… Skulle jag oxå gjort utan att tveka!
Men snälla skär dig inte
Inget blir bättre för det. Bara värre & värre med tiden. Du kanske ska prata med någon?, om du inte kan sluta "av dig själv". Blir ju som en rutin. "När jag får ångest skär jag mig" Det är inte bra! Försök hitta något annat som du gör. Kanske gå in till dina grisar en stund? Förstår att det är svårt. Men försök (:
Hoppas du mår bättre snart! Jag tycker du ser rätt ung ut ;-) Skulle gissa på 20. Men jag är sämst på att gissa ålder på människor. Är ju omöjligt att se. Speciellt på ett foto-.-'
#17 Tack =)
#20 Nja det är ingen monstersjuka egentligen bara feber och halsont men jag har varit så jäkla envis att jag knaprat värktabletter hela veckan och gått i skolan några dagar iallafall ändå tills dom skicka hem mig för jag släpa mig fram ,så det kan va orsaken till att febern inte vill ge sig :P
#43 Tack. Nä, det är jag som riskerade en polisanmälan! Pappa har fått så det räcker och blir över för han trakasserade mamma och mina syskon så han fick besöksförbud, som han ändå struntade i. Jag tänkte att eftersom han ändå lekte i sandlådan kunde jag hänga på ett tag och låta honom smaka på sin egen medicin.
Jag går i samtal 1-2 gånger i veckan. Är så sur och ledsen för att jag börjat skära mig igen :-( Hade ju hållt uppe sedan augusti (med ett återfall). Men det blir ändå bättre och bättre! Även om jag får återfall och skitveckor så blir det ändå bättre :-D Innan skar jag mig i princip varje dag och gjorde inget annat än grät, nu har jag börjat på min praktik igen, tränar hundarna och bygger marsvinshus och har i genomsnitt bara 1-3 kassa dagar i veckan jämfört med 7. Men när svackorna kommer känns det som det aldrig blir bättre
Mycket tror jag beror på att jag känner mig omtyckt här också :-)
Jag somnade visst något tidigt igår hehe så nu är det redan lördag!
#42 Du ser ut typ som jag, alltså inte lik mig :P men samma ålder så det är väl därför vi båda blir tagna för skolungdomar haha. Men du klär dig säkert mer vuxet. Jag klär ju mig som en kille, mycket mer bekvämt! Ja det är hemskt synd att vi inte bor nära varandra :/ Mig kan du knappast dra ner i fördärvet mer än vad jag redan är fast å andra sidan är jag ingen vidare pratare. Jag lyssnar på personer, tycker synd om dom o känner verkligen empati o allt men några visdomsord får jag inte ur mig direkt. Jag har aldrig skurit mig, pratat med nån el gått på mediciner men jag har druckit alldeles för mycket sprit :/ Inte heller bra! Fast det går ju sluta o sen syns det inte. Du borde inte förstöra dina armar o din kropp med en massa ärr :(
Din pappa låter inte riktigt som han är som han ska i huvudet faktiskt, hur kan man behandla sina barn så illa. Tycker du ska bara totalt ignorera honom, inte svara på nånting. Skit i honom. Hemskt synd om du inte får ha kvar djurrummet :(
#45 Men du är ju omtyckt här ju :) Alltid lika trevlig att prata marsvin med o marsvin hjälper ju en jättemycket :D Tänk att små grisar kan få upp humöret så! Fick förresten ditt hembyggda hus igår, fast jag har inte hämtat det än :) Får se om lilla Michelle finns kvar i sommar för att använda det :/ Hon har ju längtat dit för jag har förbättrat allt i stugan för att dom ska få vara ute mycket o bo stort inne även om stugan i sig är mini.
#44 Men, då får du ju skylla dig själv ju, man ska ju vila när man är sjuk! :P Så nu får du allt ta det lugnt o vila!
Vad ska alla hitta på denna lördag då?
Själv har jag funderat på städa alla burarna. Men vi får se..
Jag ska iväg till gymmet om en liten stund o träna för första gången efter semester, tatuering o sjukdom. Ska träna tills musklerna blöder o jag kommer ha killer träningsvärk imorrn men det skiter jag i :D
Sen står burstädning på schemat idag också, blä va tråkigt! Men kul att se glada grisar efteråt :) Jag ska även klippa mitt lilla blindstyre i nån ful frisyr. Ska även städa iordning lite i lägenheten, dammsuga o torka av lite. Boka tvättid också. Usch vilken tråkig dag!
Äntligen har denna lördag kommit! :D
Jag ska sätta igång och städa lite på rummet samt i burarna, sitter och väntar på samtal om att mina marsvin är på väg. Men det lär dröja många timmar ännu.
Hanna
åhh, ni verkar ha fullt upp, sjäv ska man stå på crosstrainern tills jag rasar ihop, har överskottsenergi, men först ska jag städa burarna. Sen träna skiten ur mig. Sen duscha sen äta sen ska jag nog inte göra mer än så.. Åhh hoppas mitt paket kommer nästa vecka, eller veckan där på!:D
Sovmorgon blev det idag iaf, vaknade 11. Städar rummet, myser med grisarna som låter som undelater när man går uppför trappan <3 och förbereder inför alla gäster tills ikväll. Hinner jag ska jag träna lite.
#52 - Men det blir ju dubbelt så mysigt när det är klart om man har många :P
Hanna
Jag också lyckats städa buren och resten av lägenheten faktiskt! Då blir mamma glad, I hope.. Har baramig själv kvar, en rejäl dusch skulle inte sitta fel nu alltså ;)
Nu har jag lakt ut en annons på MaCahan och ska snart i väg å handla, sen ska jag städa burar som varge lördag =)
Jag ska snart gå ut i det härliga vårvädret, molnfri himmel, & 15+ i solen, kan det bli bättre?^^
Ha! Jag klippte December i en ful frisyr som jag sa, har inte fått nån rutin på det där än så jag tänkte jag tar en t-shirt som ligger i tvätten o klipper henne på så kan jag bara skaka av den sen på balkongen o slänga den i tvätten igen. För det första kom ju inte håret alls på den där t-shirten utan över hela mig o mina träningskläder,, hela soffbordet, halva soffan, hela mattan o när jag skulle skaka av t-shirten så blåste det till så allt kommer in igen! Återigen över hela mig men även på min asammetsgardiner o på golvet, jag blir så trött! Tur att jag ska städa o dammsuga idag iaf o jag hoppas inte nån på gymmet är allergisk för då lär dom få en attack när jag kommer in!
Många som ska städa burar idag, det är stora burstädarlördagen!
#58 Ja känner igen mig där;) När jag senast klippte min tjej så var jag hårigare än hon efteråt:S
Jag städade burar igår:P Fast jag tycker inte fleecebyte är som att städa, det är ju hundra gånger enklare än att behöva damsuga upp allt spån efteråt.
Jag ska inte städa burar för det gjorde jag igår ^^
Hemkommen efter träningen då, det blev inte så länge som jag hade hoppats, förkylningen gjorde sig påmind o musklerna började darra efter inte alls mycket vikt bara för att jag hållt upp så länge :( Jaja imorrn är det spinning o nya tag!
Nu väntar lite stretching o sen ska jag börja städa buren o lägenheten, uscha!
#62 - Jag höll på i 1h och 20 min, men då ingick vattenflaske- och matskålstvätt ;) Fast jag behövde bara tömma 3 burar, däremot fylla och göra iordning 5 (någonting hände *s*).
Hanna
Jag sitter här och vaktar min telefon, ring, ring, ring….
Hanna
#64 - vad för samtal väntar du på? :P
Tror ni jag gjort ngt vad ajg skulle idag? Nä, eller jo jag har duschat… nu sitter jag här igen. Trött och slut, satt upp till 4a igår och gick upp tio…
#65 - Samtalet som berättar att mina marsvin är på väg hit ^^
Hanna
#66 - jasså…. Är det nya dewisar? ^^
#66 Känns som om jag missat något eller håller du det hemligt ^^ men nu blev jag nyfiken. Vad är det för några små du ska få hem? :o
#68 - lea, hanna är lite mystisk… Hon är inte speciellt bra på dölja heller faktiskt! Jag slår vad om hon får hem två dew's :D
30 minuter! 
Hanna
#69 HAha, liiiite mystisk! Jag hänger på dig Nea, två vita troll =D
#71 - jag hugger av min högra hand nästan på de är två vita!
Ska bli kul att få se mera dews fruktansvärt söta!
#72 - Hugger du av handen om det är två dew's? ;) Inte en bra idé…
Hanna
#73 - okejdå då är det inte dews? :o
Kläm ur dig vad det är!
#74 - Två långhåriga silveragouti cuyar 
Hanna
Super-mega-hemliga-Hanna!
#75 - seriöst? :o
Nu är dom här! 
Hanna
#78 bilder, bilder, bilder, biiiiiiiiiiilder!
BIIILDEEER!!
YAY :D
YAY :D
Du kan inte hålla det hemligt längre Hanna! En sånhär pepplördag kväll är söta nya hemliga VITA marsvin nästan det ända man vill se 
Lalalalala 
Hanna
#84 - sluta fresta oss :(( nu vill vi se! :@
En sådan här tråd hör väl ändå fredagen till? Den får vara låst tills nästa fredag tycker jag :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Bara klor kvar. Men det tar jag ikväll.