Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 930 ggr
Saphir
0

Västerlösa 20 mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, är det någon mer än jag som skall på utställningen i västerlösa den 20 mars? Glad

Jag skall ställa

Heartbreaks Heart Of Ulv

Heartbreaks Heart Of Vampire

Det är min allra första utställning så jag är… rent ut sagt… skitnervös Tyst Känn som jag kommer göra allt fel xD

men vi får hoppas det går bra :)
Skall ställa ut dem i PET då deras föredetta rumskompisar bet deras päls tyvärr :( Nu är dem dock separerade men tänker låta pälsen växa ut riktigt innan jag ställer dem i klippt långhår

Så vilka skall dit och ställa sina små sötnosar? ^^

Atensia
0

Jag ska förhoppningsvis dit, har en utställning 20 Februari så har inte planerat längre än tills dess ;)

Men isåfall blir det

Bäckebo´s Rom Russin (Skinny) PET

Tindragården´s Peebles (Lunkarya) PET

Jag vet hur det känns att vara nervös inför sin första utställning, men det behöver man inte vara :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Saphir
0

#1 Åh så kul! :)

Hehe nje det kommer naturligt bara :P

Atensia
0

#2 Ja jag är lika nervös inför utställningen i Februari som jag var innan min första ;) Haha vet inte varför egentligen men som du säger "det kommer naturligt bara"

Saphir
0

#3 haha ja :P

Magda
0

är det denna som är i Linköpings trakten?

och isåfall, är det några skåningar som ska dit?

jag håller mina tummar för att det finns någon som åker så långt och kan tänka sig att ta med ett marsvin åt mig mot ersättning..

PNILA
0

ja det ligger i linköpingstrakten ,ja jag tror att vissa "skåningar " kommer .ett tips är att efterlysa samåkning eller maila ngr som är aktiva utställare ,ju fler desto bättre ..

Mat kommer att finnas till salu ,Lotterier och gurkätning

pernilla

Atensia
0

Nu har vi anmält och betalat :) Kommer att ställa:

Bäckebo´s Rom Russin - PET

Tindragårdens´s Peebles - PET och Klippt Långhår

Får se hur det går i Klippt långhår, ska iallafall bli roligt att testa en annan klass än Pet.

fia-mia
0

Puttar upp tråden lite

Funderar på att ställa Sessan i pet. Men min fråga är om det är kul att bara vara där och titta, eller kommer jag få långtråkigt?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Abico
0

#8 - Ja, det är tråkigt att sitta och titta på en hel utställning :P

Hanna 

fia-mia
0

#9 Okej, men visst får man ställa ut en gång i pet utan att vara medlem i SMF?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

[jejjas]
0

#10 ja man får prova på att ställa en gång utan att vara medlem i smf  =)

fia-mia
0

#10 Så bra! Ska försöka ta mig dit!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

marsvin-90
0

Jag hade jätte gärna åkt dit o ställt, men tar mig inte till utställningen, har varken bil eller körkort =/

Atensia
0

Så där, nu fanns det tid till att sitta ner framför datorn ett tag. Efter att ha varit iväg på en rolig men lång utställnings dag. Är väldigt nöjd över resultaten :)

Bäckebo´s Rom Russin ställdes i Pet där hon fick 90 poäng och vann sin klass, fick även ett silver! I finalen blev hon BIS PET 4. Något jag inte hade förväntat mig. Ruth kom även tvåa i gurkätartävlingen ;)

Tindragården´s Peebles ställdes i Pet och Klippt långhår. I Pet fick hon 88 poäng (hade missat två små förhårdnader) och kom 5/5. I klippt var hon ensam och fick 89 poäng. Eftersom det inte var någon annan som ställde i klippt blev Peebles Bästa Klippt.

En otroligt rolig dag!