Hepzibas mage
Hepziba försöker vila. Det är svårt för inne i magen dansar ungarna disco!
I början av nästa vecka räknar jag med de är här de små dansarna ska komma fram. Tre eller fyra skulle jag tro att det blir. Mamma Chokladfabrikens Hepziba är nonself black magpie och pappa Chokladfabrikens James är nonself black/cream om man är riktigt snäll mot honom kan man kanske kalla honom black harlequin fast han är i princip helsvart. Nu vill jag ju ha mina första harlequin bebisar men alla är väldigt välkomna. Jag förgås av nyfikenhet och vill bara flytta fram tiden eller ta bort alla onödiga dagar tills kullen är född. Bäbissjuk nu!
Den 16/4 är nästa kull planerad att anlända. Mamma Chokladfabrikens Jordan och pappa Vibys Nougat.
Åh man blir helt fnattig av att vänta på en kull! Nervös och förväntansfull samtidigt!
Åh, så fin hon är! Det blir säkert jättesöta harlequin-ungar. ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
åh vilken snygg mamma 
Håller tummarna för fina harlequins, de är ju så fina! :)
Hanna
Vad fin hon är :) Vi håller tummarna för välmående bebisar.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Så spännande. Ser fram emot bildbomb. Hoppas allt går bra, och att det gömmer sig nåt riktigt läckert därinne.
Jag förstår varför jag gillar magpie, det är inte bara för att de är så läckert tecknade. Utan bla för när en kull väntas, kan det komma riktigt roliga överraskningar.
Heja Hepziba
JA, DE ÄR HÄR NU! Fyra pigga gudomligt söta bäbisar satt i buren när jag vaknade. Ingen harlequin men fyra söta black magpie.
Hona 80g nästan helsvart.
Hane 85g lika sin syster.
Hane 78g något mer vit men dålig svärta och kanontyp!
Hane 73g ganska mycket vitt på, fin ansiktsteckning men lite rörig teckning i övrigt.
Måste iväg och hänga en konstutställnig nu men bilder kommer i eftermiddag.
Åh vilka små söta munnar nyfödda marsvin har. Puss på dom. Härligt att alla mår bra. Hepziba är dagens hjältinna!
Grattis! Ser verkligen fram emot bilderna!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Åh, så roligt! Jättegrattis!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
vill se bilder… :-)
Åh, vad härligt! :D Grattis!
Hanna
Vad roligt! Grattis till de säkert underbara marsvins bebisarna :D
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Grattis! :D
Mvh Alexandra
Grattis! Lycka till med mamman och de små.^^
Äh de dumma batterierna hade laddat ur i kameran… men bilder kommer.
Ungarna är söta och pigga. Hepziba är bottenlöst hungrig. Alecto tycker ungarna är jättesöta och pysslar nästan lika mycket med dem som mamman, jag har henne uppe i knät nu för att Hepzan ska få chansen att bounda med sina barn ifred. Det är så skönt att allt verkar bra så här långt ialla fall.

Vad kul, grattis! :-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!