Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 2085 ggr
neverendingstory
0

Min julklapp :p

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då var det klart. Handpenningen är betald och den 19:e mars hämtar jag min första teddyhona :) Ska bli jättekul! Hon är född 8/2-2010 och heter Bianca.

Hon kommer från Marie som har Marsvinshuset.

Bilden är tagen av Marie.

[Strawberi]
0

Åhh vilken söt dona! Grattis till henne ^^

Abico
0

Vad roligt :D Grattis!

Hanna 

[Liinda]
0

Har ju redan skrivit det på bilddagboken men det tåls att upprepa, så söt är hon! =)

FeliciaS
0

Jättekul :) Hon är så söt!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

neverendingstory
0

Tack så mycket! Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort! Känns ju som en evighet till 19:e mars :p

Marsvinlove
0

#5 Då fyller jag år:P Så då blir det väl en jättebra dag den 19 mars för både dig & mig ^^

thildatessie
0

grattis grattis :D

zallymia
0

hej åhh vad kul jag har också marsvin det kanske inte syns på min bild men jag har det och i de fyllde 2 år i november.om du vill ha lite tips så kommer några här.                                                                                                                         städa buren en gång i veckan men du behöver bara ta ut allting varanann vecka.så varsågod för tippset det blev bara ett men det gör nog inget.Glad

neverendingstory
0

#8 Har marsvin redan :p ska bara utöka flocken med en hona :) så vet redan hur jag tar hand om dom. Men tack ;p

Creation
0

Åh, så roligt! =) Hon är grymt söt!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

neverendingstory
0

Ja det är jätte kul :) fastnade direkt!

neverendingstory
0

NEEEEEEEEJ! Fick ett mail idag. Denna sötnos har visat sig vara en hane, så kan tyvärr inte köpa honom då jag har två honor, och mamma vill inte ha in hanar också då det innebär en till bur. Och det har vi i nuläget inte plats för.

Kanske ska ta en annan unge av henne. Men kollar runt lite efter andra teddy honor. Någon här inne som vet någon?

Crest
0

Var bor du? Utanför göteborg finns Halloween's marsvinsuppfödning med teddysar, köpte mina två första marsvin Mazda och Mercedez där :)

Crania
0

Jag rekommenderar Rospiggens uppfödning, hennes teddys är helt underbara!! Tungan ute
Jag köpte mina första marsvin där och dom är jättetrevliga små grisar!