Bäbissparkar!
Jag sitter här med Kira och gosar och kan för första gången känna bebblorna sparka i magen
Det är en riktig sprattelgubbe på vänstersidan ^^
6 veckor och 5 dagar har Kira varit dräktig nu.
Hanna
åhhh vad kul, minns när sophies ungar sparka i slutet! Åh vad de sparka :P

Åh vad mysigt! Håller tummarna för en riktigt fin dew kull! :-D
Aww måste kännas underbart!^^

Vad spännande! Har också en hona som är ungefär lika långt gången. Hon har gått exakt 7 veckor idag och jag kände de första rörelserna för några dagar sedan. :-) Alltid lika häftigt!
#5 Vilken skönhet! *Wow* Jag älskar röd(rosa)ögda marsvin! Hon påminner mycket om min lakelandtös Snövit. 
Åh vad kul! Jag har två honor som jag försiktigt klämmer en massa på, men ännu har jag inte känt några sparkar. De är inte gångna mer än 5,5 vecka dock, så jag är väl för otålig. Som vanligt.
Hon är så fin!
Vad spännande! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
Åh, så spännande! 
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Vad roligt!^^ Ska bli riktigt spännande att se vad hon klämmer ur sig sen haha:P Lycka till med den blivande mamman!
Ja det är en sån häftig kännsla! Magi!
Min hona som jag förtvivlat försökt känna sparkar på de sista veckorna parade om sig igår. Snopet där fanns inget. Min andra sparkmage sparkade sig ut igår istället och de är ännu sötare utanför magen!
det är verkligen en härlig känsla :D har två (hög-)dräktiga honor på jobb och varje gång det är städdax myser jag lite extra med dom så jag kan få känna på bebissparkar :D den ena av dom är min favorithona (ja jag är hemsk o favoriserar :P) och jag längtar såå efter dom små… :)

Vad roligt
hon är så fin!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Så skoj :) Ska bli spännande när ungarna väl kommer.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Hehe jag kände några stycken på Boll förut med :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#6 - Fast hela grejen är att hon ska vara mörkögd :P Men eftersom hon är ruby-eyed så blir ögonen väldigt *öhm* intensiva när jag blixtrar på henne ;)
#7 - Då har du snart dubbelt upp :D
#8-10 - Ja! :D
#11 - Jag har ju väntat på den här kullen i 1½ år så nu får det allt bli något bra ;) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge men nu har jag väntat lääänge så nog får det vara gott.
#12 - Vi kanske kunde byta? Jag kan ta bebbar utanför magen så kan du få lite sparkar ;)
#13 - Åh, så mysigt! Inte illa att få betalt för att gosa med bebismagar :P
#14 - Ja, hon är så fin min Kira :)
#16 - Då får du komma hit på inspektion ;)
#17 - Haha, det blir nog som sagt babyboom i april då :P
Hanna

#18 De får vi hoppas på!
Jenny
Håller tummarna att allt går finfint med både Kira och bebbarna!^^
hahah du fick svara på mycket, hur många tror du själv att det är på en ren gissning? :P
#21 - Jag har faktiskt ingen aning… Men två stycken är det i vart fall, kanske tre.
Hanna
Verkar som att många har kullar planerade för just april/maj/juni. :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#22 - haha, knapert om hon bara kläcker ur sig en unge..
#23 - det kallas vårkänslor! ;) (fast regnet slår som spön i marken här..)