Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1039 ggr
luneas
0

Golvtid

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag städade jag burar och som vanligt får grisarna vara på golvet under tiden. Idag var det väldig fart på "bokhyllegänget". :-)

ho0mii3z
0

sötingar !

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

Totzie
0

Åh, fina fina Crepes.

[liisu]
0

Åh vad gulliga de är! Nyfikna som bara den är de. I en tråd som hette våra marsvin live, eller nåt sånt visar du en film om alla dina marsvin. Mina barn älskar att se den om igen. Johannes ska ha sexton marsvin han också när han blir stor

luneas
0

#2 Ja, söt-Crepes. :-) Så väldigt synd att det inte funkade med dina tjejer men hon trivs ju iaf verkligen med sina burkompisar nu. Flocken är helt lugn och harmonisk, alla har liksom sin plats.

#3 Nämen vad roligt att de gillar filmen! :-) Finns ju massor av presentationer i den tråden, lustigt att de fastnade just för min då? Eller de kanske är lika förtjusta i alla? Klart att Johannes ska ha sexton marsvin han med! :-)

Totzie
0

#4 Ja det var verkligen synd, hon är en så himla go liten gris. Men härligt att det funkar så bra hos dig. :) Jag vågade iaf prova med en liten bebisflicka som du sa, och det har gått hur bra som helst.

luneas
0

#5 Men vad bra att det gick bättre med en bebis! :-) vad blev det för liten tjej?

[Strawberi]
0

Åh jag gillar crepes hon är verkligen urläcker! Två buff-damerna och musse är ju jätte söta de med ^^

Totzie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 Det blev en liten golden/white lunkarya. :)

luneas
0

#8 Vilken söting! :-)

[liisu]
0

Jodå vi har kollat många filmer och bilder. Viktoria vill ha ett långhårigt marsvin som man kan borsta och laga rosett på ;). Nä, det får räcka med de vi har.

Positivt är att Mopsis könsorgan har ändrat form och ser mer ut som en hona. Jag har bilder på det och andra bilder också, men jag vet inte hur man lägger in bilderna från kameran till datorn. Maken tycks aldrig ha tid. Suck!

[Maijah]
0

Sötnosar du har!^^

FeliciaS
0

Vad söta och aktiva de är :) Det ser verkligen ut som Frideborg som traskar runt där (Yalima) :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus