Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1776 ggr
Lyan
0

Mys är död!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morse mellan 4 och 6 somnade Mys in. Jag storgråter bara jag tänker på det, jag klarar inte det här!

Livet är inte värt att leva utan Mys! Hon var min älsklingshona och min allraste älskling sedan Magic dog. jag kommer knappt våga ta i något marsvin efter detta, bara jag tänker tanken att jag tycker om marsvinet så har jag dömt dem till döden!

Hon låg i min säng hela natten så jag kunde mata henne och ge henne proviva, men det räckte inte!

Älskade, älskade Mys, hur ska jag klara mig utan dig!

Grisarna
0

uusch jag beklagar verkligen …:( vet hur det känns!! :( Varma kramar från mig..

Fridaaaa
0

Åhhh lilla Mys<3 Hon fick somna in värdigt i din säng i alla fall och du gjorde allt för att hon skulle bli bra<3 Jag finns här som stöd Emmy!<3

Vila i frid, Mys.

Älskad och saknad.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ho0mii3z
0

Åh jag beklagar sorgen,,
Det är världens jobbigaste sorg att förlora en kärlek!
Blir helt gråtfärdig, men hon fick somna i din säng. Hon kände din kärlek och om vårdnad in i det sista! Hon var inte rädd, hon var älskad!

Sov så gott Mys.

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

Lexxi
0

Nej vad tråkigt :( Tröstkramar!

Vila i frid Mys

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

Sisss
0

Det var tråkigt att höra..
Beklagar verkligen! :(

R.I.P Mys!

Lusthan
0

Usch va tråkigt. Det är inte alls kul när det blir så här…

godisgrisen
0

Det är alltid så jobbigt… men hon blev gammal och har haft det bra. Snart minns du henne med glädje och är tacksam över att du fått dela år med en så speciell liten gris.

HLJB
0

någon högre makt ville ha tillbaka sin lilla ängel som du fick låna ett tag… Orättvist och jättetråkigt.

shintaida
0

Gråter för er skull!

Det känns i mitt hjärta. Tungt som bly.

Tänder ett ledande stearinljus för Lilla Mys, så hon har ljus på sin vandring.

Ha det så bra, Lilla Mys!

Kram till Matte!

[Strawberi]
0

Beklagar verkligen..
Tröst kramar till dig! ?

Creation
0

Så tragiskt :-( Jag beklagar sorgen.

Vila i frid, Mys!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Lyan
0

Men hon var ju inte gammal! Hon var bara 4,5år och helt frisk, det bara kom från en klar himmel!

Jag vet inte vad jag ska göra, utan Mys känns allt meningslöst! Marwin och Magic var mycket mer favoriter än Mys bara för att de var så tama, men Mys har jämt funnits! Går på vrålstarka ångestdämpande nu men jag bara gråter iallafall. Vill bara ge upp allt som har med marsvin att göra, utan Mys känns det som det inte finns någon anledning att fortsätta Gråter

[WeepingWillow]
0

Åh nej :( Sov så gott nu lilla Mys! Usch va tråkigt :(

Men ge inte upp dina marsvin, snart kanske det dyker upp nån lika fin som Mys, kanske hon finns i en nyfödd unge nånstans :)

Tröstkramar

Abico
0

*tröstkramar*

Sov sött fina Mys, pussa på Sune och Siiri däruppe.

Hanna 

Moa-16
0

Det är klart att man blir jätte ledsen & bryter ihop när man förlorar sitt älskade djur. Klart det känns förjävligt nu! Men försök tänk på den tiden du fick med henne. Du hjälper inte Mys genom att må jätte dåligt över att hon somnat in! Det kommer kännas bättre med tiden -tror jag. Men du kommer alltid sakna henne (såklart)

Tycker inte du ska ge upp dina marsvin för att Mys är borta. Tänk så mycket glädje dom ger dig (:

Tina
0

Sov gott Mys!

Förstår att allt känns hemskt och hopplöst just nu, men ge inte upp! Alla marsvin är älskvärda på sitt eget sätt och dom finns där för dig och kan ge dig lite tröst. Kom ihåg att Mys alltid kommer vaka över er, och ni kommer att träffas igen.

Stora tröstkramar till dig.

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

FeliciaS
0

Vad tråkigt att hon vandrat vidare :( Beklagar verkligen och sänder en bunt tröstkramar! Det är så jobbigt när ens små försvinner från en, men som Moa skrev i #15 så mår inte Mys bättre av att man sitter och är ledsen. Försök minnas alla de fina stunder ni haft tillsammans istället :) Vila i frid fina mysgrisen!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lyan
0

Jag vet att det låter som kliché att det alltid är mina favoriter som dör. Jag har pratat med en bekant om det och vi har märkt samma sak, nämligen att om man måste ge ett marsvin extra vård hamnar det automatiskt en närmast.

Men med Marwin, Magic och Mys har det inte varit så! Marwin var min älskling! När han dog var det inte jag som valde utan det gjorde Magic åt mig, han förändrades precis som han förstod hur ledsen jag var.

Men nu när Mys är borta förstår jag att hon har alltid varit nummer ett! fast eftersom hon inte har varit lika tam har jag inte märkt det. Tom Marwins och Magics död ihop är inte på långa vägar lika svår, det känns som jag håller på att slitas itu Gråter

Mys har alltis funnits! Jag kommer ihåg när hon föddes, hur hon fick sitt namn och när hon växte upp. Hur det var just hon som fick stanna när jag hamnade under LPT och hur hon har fått upp mina ögon för utställningar.

Jag kan verkligen inte fatta att hon verkligen är borta!

shintaida
0

Som en tröst, kan jag säga att jag känner likadant med Svante-Vante, som jag var tvungen att avliva pga en tumör.

Likadant med min kanin Skorpan. Hon fick en hjärntumör, så henne var jag också tvungen att ta bort.

Svante-Vante fick enskild kremering och jag har gjort en grav, vid en sten, där min kanin, Skorpan också ligger och sover. Hon är inte kremerad.

Vilket jag ångrar. För jag känner ändå ett avslut med Svante-Vante, men inte med Skorpan.

Senast idag var jag vid gravarna och grät och saknade dom så!

Jag förstår Din förtvivlan!

Jag gråter med Dig och känner saknaden!

[Maijah]
0

Oh nej! Va hemskt!:( Beklagar verkligen, det är riktigt jobbigt när ens grisar går bortGråter

Vila i frid lilla gumman!…

[Tisslibiie]
0

Jättejättemånga tröstkramar! Kyss Beklagar verkligen!

Sov gott Mys!<3