Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 586 ggr
Lusthan
0

Rastar marsvin

Det är synd att jag inte har någon videokamera. Skulle vara kul just nu. Udo, Agda och Edna är ute i köket och spriner runt och de är så söta. Hoppar och skuttar och vänder sig ett halv varv och kutar på. De ger sig inte ut på några större vändor faktiskt utan är mest där mattan och husen finns men det är bättre än det var när Edna och Agda flyttade hit i alla fall. Då stod de stilla på ett och samma ställe hela tiden nästan. I huset då såklart…

Udo har skitkul och skuttar och låter och har sig. De ska få vara ute en stund till. :)

Abico
0

Åh, så mysigt det låter :) Man blir så glad av att se dom studsa runt, jag får nog släppa ut mina pojkar så att dom kan få mig på bättre humör ;)

Hanna 

Lusthan
0

Hehe, eller hur. Det är jättemysigt. Jag liksom passar på när jag ändå sitter i köket och planerar morgondagens lektioner. Just nu sover de små men jag vet att de kommer komma igång snart igen. :) Det brukar de göra.

Synd att jag har tappat bort min systemkamera (mmjo, skitklantigt jag vet) annars hade jag tagit några bilder och lagt in också. Får se när den dyker upp och om den gör det.

Tina
0

Det är himla roligt att titta på videos där små marsvin hoppar och skuttar av glädje. Glad Du är inte den enda som vill ha en egen videokamera!

Det måste vara en av livets stora lyckor att se sina älsklingar sprätta runt på golvet. Skrattande

Livet med två australian shepherds
https://brukshundarnas.wordpress.com

PernillaS
0

Min apojkar brukar vara ute i köket.

Dom hoppar upp på en bänk som buren står på sen sitter dom där och spanar.

Sen rymmer dom några gånger ut i finrummet där dom inte får vara , kommer man på som så springer dom snabbt tillbax igen

Lusthan
0

Jag hade mina i vardagsrummet en gång och det gick ju inte alls. Helt plötsligt var det någon som hittade in under tv-bänken och en annan som satte sig under bäddsoffan och smakade lite på den. Skulle vi behålla den var det väl en sak men att sälja en söndertuggad bäddsoffa går ju inte för sig. Köket är nog bäst faktiskt. Här kan jag låta de springa utan att titta till de hela tiden. Det är ju jätteskönt och kul för de att kunna skutta och ha sig lite som de vill. :)