Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1511 ggr
Minitassen
0

Smileysar - bara jag?

Är det bara jag som märkt att man kan förstora smileysar?:P

Exempel 1: Glad

Exempel 2: Cool

Exempel 3: Oskyldig

( Du klickar på din smileys och ändrar storlek..)

Ursäkta om detta var ett "onödigt" inlägg, ville bara kolla (A)

[Strawberi]
0

Nä sätt de förut, men sjukt fult!

[Tisslibiie]
0

Har också sett det förut … Ser rätt fult ut när de blir så suddiga! :P

Mari
0

Jag har också sett men förstår inte varför den funktionen ens finns, blir ju som sagt jättefult!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

FeliciaS
0

Jag tycker också det ser vidrigt ut :P Tycker de är tillräckligt klumpiga som de är *s*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Creation
0

Jag är också medveten om detta, but what's the point? :-) Bilderna ser suddiga ut när de är större och inte gör väl storleken på smileysarna någon skillnad? Det är väl ändå texten som är det väsentliga(det som ska synas och ta plats), inte smileysarna till den.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Moa-16
0

Hehe, när jag såg rubriken tänkte jag: "äntligen någon som tycker som jag" Trodde dock du skulle skriva, att du störde dig på dom ;) Men varför förstora som? Blir väl bara ännu jobbigare. Räcker att se dom små. Sen blir dom ju helt suddiga!

Abico
0

Och jag som tycker att smileysarna är för stora redan, dom funkar liksom inte ihop med texten för dom är för höga. Tyvärr går det ju inte att göra åt andra håller och få dom mindre…Cool

Hanna 

Moa-16
0

#7 Fixat!Tungan ute OskyldigKräver att alla förminskar dom eller slutar använda dom, det vore ju det bästa!Cool

Arinah
0

Oskyldig  Ännu mindre :)

Minitassen
0

Glad <--- denna då ;)

Moa-16
0

#9,#10 Meh, dom syns ju inte. Funktionen är ju lite den att dom ska förstärka vad man menar. Och det blir ju svårt om dom inte syns alls. Så det bästa är nog trots allt att låta bli dom helt:-d

emelie92
0
Arinah
0

#11 Jag skojade lite Skrattande. Tyckte din storlek var riktigt bra, håller med om att de är för stora i orginal Glad och extremfula i jätteformat.

[Strawberi]
0

Skrattande den där ser ni inte ens!

FeliciaS
0

#14 Jodå, håller man pilen över står det "Skrattande" ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Moa-16
0

#15 Det har jag inte märkt. Vad smart! Då slipper man ju se dom, men kan ändå förstå,Tyst <----

[Strawberi]
0

Cool

[Maijah]
0

#17 Lite för liten kanske;)

Jag brukar inte använda dem så ofta….