Lördag :-D
Lördagstråden is back! Veckorna bara ruuusaaar framåt nu och snart är sommarlovet här. Om bara 17 dagar fyllet jag fjorton :-D
Så vad händer denna lördagen?
Själv ska jag ut till stan med min närmsta väninna, avslutningen kommer ju snart och jag ska sy min egen så jag behöver insperation. Sen ska jag städa marsvinsburen och bada alla tre, pälsätarna vägrar att försvinna! Men nu ska dom bort!
Inget av mina marsvin gillar att bada, så.. Ja, det kommer att ta en stund :P
Jag ska nog också ta och bada alla grisarna igen idag, (ringorm) lagom kul….
Gå en promenad med pojken, se Alice i underlandet och övrig tid mest bara mysa med filmer och dator! Är nere i Helsingborg hos honom och har alltså djurfri helg. Fast jag har halvt planerat ett litet besök på ÖoB, husdjursavdelningen… Kan inte låta bli ;)
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Jag har faktiskt varit i skolan tre timmar, belive it or not :P Vi har haft mässa för päronen, inte så hilarious faktiskt. Nu blir det bara grismys, har inte så överdrivet mycket tid till dom stackarna i veckorna men det ska vi göra något åt nu ;)
VAR ÄR SOLEN???
Jag som skulle ut och plantera klart idag :( går ju inte i detta väder..
Jaja, får spela sims resten av denna tråkiga lördag *suckar*..
#4 Solen är hemma hos oss;) Härligt vårväder!^^
#5 - skicka hit den!!
Jag kom alldeles nyss hem från Uddevalla där jag sovit hos en kompis och träffat en massa härliga människor ^^
Helt slut är jag, och frusen efter att ha sprungit runt i regnet i Göteborg för att hitta min ersättningsbuss istället för det inställda tåget och sedan suttit i 30 minuter på Alingsås station för att vänta på bussen hem.
En varm dusch, eller bubbelbad *hrm*, blir det nog och sedan hoppar jag i myskläder. Ska sedan göra Poppe fin inför flytten imorgon och baka kladdkaka (orkade inte gå och handla men något gott ska jag ha en lördagskväll). Eftersom resten av familjen är i husvagnen på Solvik ska jag titta på jättebra film ikväll, lyx att få välja precis vad jag vill, och tända ljus.
Helt OK lördag.
Hanna
#6 Försent, den är så gott som försvunnen nu;)
Orkade inte bada grisarna idag:P
Jag har provjobbat inför sommaren på förmiddagen, varit på djurparken och sen ska jag trimma ena grisen :)
Jag ska snart ställa mig å haka grönsaker till tacosen =)
#10 Åh tacos! Jag vill också ha, usch va sugen jag blev nu!;) Tror jag ska gå och kolla om vi inte har något gott i skafferiet 
Kladdkakan i ugnen.
Tyckte att den blev märkligt smulig, smeten brukar ju vara rinnig. Stod länge och funderade på vad jag glömt. Hällde i lite solhavre till sist, blandade om och fick då den fina rinniga smeten - in i ugnen. Började plocka av på bänken och inser vad jag glömt, för där ligger ju äggen ;)
Hanna
Sitter nu och funderar på vad jag ska se för film. Det går ett par stycken på tv ikväll men ingen som verkar sådär fantastiskt bra. Yrrol går på 4:an 22.50 och den är underbar ;) Men jag har sett den så många gånger.
Får göra en räd i bokhyllorna och se vad vi har.
Hanna
#14 - Tydligen inte ;) Jag tror att det blev kortslutning i hjärnan när jag skulle hålla koll på vad grannarna sysslade med på gatan samtidigt som jag bakade.
Hanna
#16 - Det gäller inte klockan 20.00 på en lördagkväll, tyvärr ;)
Hanna

Sitter här hemma och lyssnar på Black Veil Brides, och snart ska godispåsen öppnas :)
Det blir Kenny Begins till att börja med.
Hanna
nu ska jag spela sims.
Imorgon ska jag göra äppelpaj<3