Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 2215 ggr
marsvin-90
0

Äntligen! =)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu bär de av mot Göteborg! Eller ja först till Nossebro där vi ska hämta 3 teddysar (1 hane o 2 honor) + 2 burar. Sen stannar vi till i Alingsås o hämtar upp Abicos Dew hane. O till slut åker vi ner till Mölnlycke till Felicia o hämtar upp min efterlängtade Umla! Så 5 marsvin följer med hem idag =) När ja kommer hem igen ikväll så kommer de tas kort o sätta in en liten presentation om var o en i denna tråden.

En bebis bild på Umla =)

Fridaaaa
0

Låter roligt och spännande! Sött marsvin :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Abico
0

Poppe sitter nybadad och klar och väntar :)

Hanna 

SaraKlara95
0

ååå så kul!! :D

Lägg in massor av bilder på dom sen :D! önskr det var jag som skulle hämta marsvin Oskyldig

Royalz
0

Vilken uppfödare är det som finns i Nossebro?

marsvin-90
0

#2 Vad bra =) E i Nässjö strax. Så de e en bit kvar.

#3 Får hoppas att de inte e för mörkt när vi kommer hem, så jag kan ta en massa bra bilder =)

#4 Han heter Christofer Dahlberg o får nån kull lite då o då. Han skulle göra sig av med en del marsvin för han skulle flytta.

marsvin-90
0

Nu har vi kört förbi Falköping, börjar närma oss första stoppet =)

marsvin-90
0

Så där äntligen! Kom hem rätt sent igår vid halv 11. Hann bara lägga i spån o mat o vatten till marsvinen innan ja gick o la mig. Så hann inte ta några kort igår, men de får bli idag istället =)

BabyBlue
0

haha, jo jag har en hel del kvar :P väntar på bilder på sötisarna:D resan gick bra iaf! :D:D

Creation
0

Åh, så spännande! =)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Tisslibiie]
0

Väntar glatt på bilder!^^

marsvin-90
0

Först ut har vi Umla som är Lakeland Buff, white jag som fött upp henne men har varit på foder hemma hos Felicia. Hon har även kammat hem 2 silverkort o BIS Pet 2 under tiden hon var borta.

marsvin-90
0

Alagéisha`s Toledo Totto som är Teddy Black, white, golden mysig liten häre.

marsvin-90
0

sätter in en till bild på Totto

marsvin-90
0

Alagéisha`s Prima Vera som e Teddy Tort´n White

marsvin-90
0

Alagéisha`s Pretty Nova syster till Prima Vera, oxå Teddy Tort´n White

marsvin-90
0

Systrarna tillsammans

Abico
0

Umla har jag träffat förr så jag visste att hon var fin redan :)
Fina teddys!

Hanna 

Aristarcos
0

Vad roligt, hur många marsvin har du nu ? Ska du börja föda upp teddys nu ?

marsvin-90
0

#18 Nu har jag bara 10 marsvin, + 1 hona hos Anette i skåne men hon kommer hem via linköping utställningen. Min första tanke med teddysarna va o para in dem i skinnyaveln, för ja tycker alla skinnysar e besläktade med alla, så tänkte para ut lite. Men nu så e ev. de 2 honorna jag hämtade dräktiga med teddy hanen. Så några renrasiga teddy kullar kommer de nog bli imellanåt oxå.

marsvin-90
0

Så där nu ligger allihopa ute på hemsidan med: http://www.hillsmarsvin.zoomin.se/