Premiär
I söndags när jag kom hem hade min superdräktiga hona Vilda blivit mindre dräktig. I huset låg inte mindre än FEM ungar. Nu var i och för sig en av dem död men resten är pigga och krya. Och rätt hane blev pappa, för hon fick byta hane då den första nog är steril, kom på i efterhand att det är så mycket bättre med den som nu blev pappa linje mässigt och så.
Men i alla fall så är det värdlspremiär för mig att ha… En av de färgerna som kom i kullen, nämligen Black Tan. Är lite nyfiken på om de som blev tannade ser ut att ha okej teckning och så eller över hela taget hur en black tan ska se ut vid födseln? De andra ungarna blev Self Blackar (om nu inte tan ska födas svarta för att sen blekna på de röda partierna)…

Grattis till bebisarna!
Hanna
Gullipluttarna! Nej de bleknar inte så du fick två svarta och två tan. Nu är jag inte expert på tan men kanske är de något undertecknade men jag har för mig att tanteckningen växer på sig en aning från det att de är nyfödda. Fint med nonself black tan tycker jag!
Grattis till de små underverken!^^
Oj, vilka finingar! :-) Grattis!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Nu är det bara tre kvar 
En av tanbebisarna dog under natten, RIP.
Vilken underbart vacker mamma! :) Jättesöta ungar också förstås, jag tycker tan är jättefint.
#9 Vad tråkigt, beklagar. Vila i frid lilla vän.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus