Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1594 ggr
Cuyi
0

Marsvinslös

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Operationen blev nog för mycket för lilla Biggan. idag när jag vaknade var hon som en levande död. Tog upp henne och låg bredvid henne i sängen hela dagen, tills klockan 20 över ett då hon började göra läskiga ryck. Och plötsligt hade hon vandrat över andra sidan Regnbågsbron Gråter Så nu är man marsvinslös.. vet inte vad jag ska göra. Blir nog förmodligen inga mer marsvin, är så less på att jag har fått sjuka (men underbara förstås) marsvin..

Det är så mycket som försvinner att göra, t.ex ge mat, köpa mat, byta i buren, ha någon att prata med.. osv.

Vila i frid älskade söta Biggan/Peek-a-boo´s Big Wiggie <3

[Strawberi]
0

Sov sött hjärtat, hoppas hon har det bra nu..
Tröst kramar till dig!!?

Creation
0

Nej, så trist! Gråter Vilken otur ni har haft. *tröstkramar*

Vila i frid, Biggan!

Mycket tråkigt ifall du slutar med marsvin också. Hoppas att du ändrar dig.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

EvaLuna
0

Åh nej va synd! Ååååå… Beklagar så väldans!

[Tisslibiie]
0

*Tröstkramar* Vet precis hur du känner dig. När min coronethane Elvis dog -08 ville jag absolut inte ha fler marsvin. Men klarade inte av att leva utan dem, det var så himla tyst. Så idag har jag 3 underbara små svin! Hoppas verkligen att du inte slutar med limpor för gått, tiden läker alla sår. För mig tog det lite över 1 år.

Sov gott underbaraste Biggan!<3

Millie
0

Sov sött lilla sötnos !

Abico
0

**Sov sött finaste Biggan

**
Tröstkramar till dig, hoppas att du inte slutar helt med marsvin.

Hanna 

Caspia
0

Åh vad trist. Jag tycker att du gjorde det så bra som gav henne alla chanser hon kunde få (operationen menar jag) och önskade verkligen att hon skulle klarat sig.

Envishet och drömmar

Emmsann
0

Jag beklagar verkligen.

Sov sött Biggan :-(

//Emma

Cuyi
0

**Tack allihopa!, det värmer verkligen <3

**

Jag tror att jag tar en paus med marsvin, men inte slutar. Det kommer bli så tråkigt utan ljuden och allt men just nu går det bara inte :( tack igen <3

[nono39]
0

{#emotions_dlg.cry}beklagar va synd

vila i frid biggan

FeliciaS
0

Åh vad trist, jag beklagar verkligen :(

Hoppas du tar nya tag med marsvinen igen, trots jobbiga stunder hoppas jag att du tycker det positiva väger upp.

Vila i frid Biggan.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus