Tre generationer magpie
Nu när Lily börjar bli stor kom jag på hur lika de är. Mormor Duettens Elie, mor Chokladfabrikens Hepziba och dotten/dotterdottern Chokladfabrikens Lily. Tre generationer nonself black magpie. Tre jättehärliga honor som är lika som bär i kropsformen och pläskvalitet och även till sättet lika då de alla tre har väldigt snäll och lugn personlighet.
Nice!
Oj, vad fina de är! Vilken fin bild #3.
Åh så fina! Nu vet jag vad jag ska skriva till på min önskelista ;)
Hanna
Vilka goa tjejer det verkar vara! :-) Hur gamla är de?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Tack för alla fina ord om mina pärlor! Jag visste att ni skulle gilla dem för de är superduperfina!
Jag tror jag ska göra en likadan tråd om Vibys Alecto min andra stammoder och hennes ättlingar. De är lika fina men lär inte sitta stilla och låta sig fotas lika bra som den här lugnare släkten och de är inte lika lika varandra…
#8 Duettens Elie är född 2007-07-22 hon har fått fyra kullar och är nu avelspensionär. Chokladfabrikens Hepziba är född 2008-11-28 i Elies tredje kull hon har fått två kullar och är i fin form så hon ska nog få fler barn. Chokladfabrikens Lily är född… oj datumet har jag inte nu för hon har precis blivit champion och jag har skickat hennes papper men precis i slutet av augusti 2009 föddes hon och hon ska sättas med hane nästa vecka.
#6 Självklart Magpie rules!
Naw, vilka fina flickor :) Jag har också tre generationer fina flickor, varav de två första är väldigt lika varann i både utseende och temperament. Den yngsta är av annan ras, temperamentet återstår att se :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Åh vilka snyggingar! Nä nu börjar jag önska mig en chocolat magpie ännu mer än förut!