Eurovision!
Ojojoj, ikväll blir det ju spännande och bra. Om typ tio minuter börjar Eurovision Song Contest och det blir väl trevligt. Måste säga att jag tyckte det var tur att Anna inte gick vidare, låten var inte bra och hon sjöng inte bra. SALEM IN MY HEART!
Haha, jag hejjar på Azerbadjan och Ukraina, vem hejjar du på? :-D
Men innan det börjar ska jag ut och plocka en påse gräs till marsvinen, passar på när solen fortfarande skiner ;)
Jag har helt tagit avstånd från jippot i år. Fick höra för någon dag sedan att sverige hade åkt ut, nice ;)
Men nu påstår syrran att vi ska sitta och titta på ESC och käka godis, och ja… okej då.
Hanna
Satte på det när jag såg tråden men får se om jag jiter se det. Var meningen jag skulle titta med Chrille 
Tyckte också Salem skulle gå vidare!

Hade velat att Finland skulle gått vidare. men hejar istället på tyskland.
Turkiet är bäst hittills! Alla andra är ju bara tråkiga ballader
Turkiet var coolt, fast jag vet inte om det var någon vidare låt egentligen ;)
Hanna
Jag tycker om den, tycker om lite konstig musik :-) Skulle nog kunna lyssna på den utöver Eurovision också :-P
Härligt att Tyskland vann, ett lysande bidrag!
Hanna

äntligen vinner mitt favorit bidrag.
Vilket dåligt startfält det var, bara tråkiga ballader hela bunten. Förutom några få låtar man i princip kunde skratta åt :P Tyskland var värdig vinnare, antingen den låten eller Turkiets.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag hejade på Turkiets bidrag. :-) Den stack ut från mängden av ballader och annat. Tyskland var väl helt okej, bättre än många andra i alla fall.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Usch tyskland vann, Turkiet & Ukraina var lätt bäst ju!
#11 Tyckte också det var extremt mycket ballader, tråkigt att lyssna på när det inte händer något
Någon mer än jag som märkte att det var galet många fioler i eurovision-numrena i år(eller i alla fall mer än tidigare år)? ;) Alexander Rybak-påverkan…
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#15 Definitivt ;) Det finns alltid någon liten touche av förra årets vinnare med liksom :P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus