Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterraserfärgerteckningar
Läst 1544 ggr
Lyan
0

Satin?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kollade igenom lite gamla bebisbilder och nu när jag ser bilden på Aladdin tycker jag att han måste vara satin!

Det borde inte finnas satin på pappas sida, men jag kan ju inte vara säker… Han var ju Pe-bärare och jag tycker satin verkar vara betydligt vanligare på Pe-grisarna

[Tisslibiie]
0

Jag tycker att han ser ut att vara satin … Men tycker att det är så svårt att se på långhåriga. Sen kan det ju vara kameran som strular till det .. Men ja, jag tycker att han ser ut son satin iallafall. *Ursäkta mitt förvirrande babbel*

Lyan
0

Haha, ingen fara :-)

Jag tycker det är konstigt att jag inte sett något innan, bara hajade till nu när jag såg bilden. Har förstått att det kan vara svårt att se på de svarta om de är satin och om han är det så är han min första satinunge

Rätt onödigt tråd, men ändå :-P

Som nyfödd baby

[Tisslibiie]
0

Äsch finns inga onödiga frågor, bara onödiga svar hehe ;)

Helt bedårande söt är han iallafall!^^ Och det ser faktiskt ut som om han är satin, har du honom kvar? Satiner är så vackra, men vågar inte köpa satinmarsvin pga satinsjukan :( Skulle aldrig sluta klandra mig själv tror jag om jag hade en satin och en  dag se h*n lida.

Lyan
0

Nej, jag har ju inte det :-( Har tappat bort mailen till hon som köpte honom också :-(

Han är son till Maily och morbror till Rema och Rosa iallafall :-) Så på så sätt är han släkt med typ hälften av mina (som alla är satin eller satinbärare Skrikandes)

[Tisslibiie]
0

Okej, nej vad tråkigt :( Hade varit kul med "uppdaterade" bilder på gossen. ^^ Hoppas att du hittar tjejens mailadress igen.

Vad roligt ändå att ha marsvin som är besläktade med varandra :) Som en enorm familj typ. ^^ Mina 3 är obesläktade. Skulle vilja starta uppfödning någon gång i framtiden, men sen vet jag inte om ungar är värt att riskera mammans liv …

Lyan
0

#5 Ja, jag har en storfamilj här :-D

Av 25st är 17st släkt på ett eller annat sätt :-P

Cavia
0

Och jag tycker inte det er ut som satin, visserligen en jätteglansig päls, men satin…nej…

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

FeliciaS
0

Jag tycker inte riktigt han ser ut som satin, jag tror bakgrunden luras på bilden i #0. Även blixten brukar ställa till det.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lyan
0

Jag hoppas att han inte är det, men hans bror såg ut såhär på samma bakgrund.

Aladdin var lik glansig på alla med Alladar var lika "matt"

Som sagt, väldigt onödig tråd då ingen kan göra annat än gissa…