Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 829 ggr
Alma-G
0

Saknar tjejerna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!
Usch vad jag saknar mina små bebisar, eller små och små.. Men i mina ögon var dem det. Det skulle till och med vara trevligt att få höra dem bråka nu!
Dessutom såg jag Berta på Eragons sida "marsvin för omplacering" där hon heter Bellie. Skärde i mitt hjärta men jag vet att de får det bra. Hittar dock inte mina andra tjejer på hemsidan.
Trodde inte det skulle vara så här jobbigt! Tur att man har en ponny att pussa & krama, men den kan man tyvärr inte ha i sängen.. Vilka stora personligheter de var.
Om någon här inne adopterar någon av dem får ni gärna skriva..
Kram Alma

Abico
0

Laura(?) längst till vänster såg jag på Eragons hemsida senast i helgen så hon måste flyttat väldigt nyss.

Förstår att det är jättejobbigt och man inser inte hur tomt det är innan man faktiskt lämnat bort marsvinen. När jag hade marsvinen hos marsvinsvakt för någon sommar sedan och blev tvungen att sova två nätter hemma utan marsvinen var det ruskigt tyst och det kändes verkligen att någonting saknades i rummet.

Hoppas att också Berta får flytta snart.

Hanna 

Alma-G
0

Åh okej, hon var helt undebar, när man lärde känna henne -enmansmarsvin.
Jo trodde aldrig att det skulle bli så här, försökte tänka på deras bästa. Berta får nog någon upp ögonen för, någon som vill ha ett marsvin som demostrerar Mycket när maten inte är på plats ;)