Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 1271 ggr
Emmsann
0

Äntligen!

Nu har Äppelmazarin anlänt hem till mig och Laban! Båda går jätte bra ihop och dom verkar ha hittat varandra jätte fint :-)

Och jag måste bara säga att Mazarin är nog en av dom sötaste små bebisarna jag sett. Han är så vacker och han visslar så fint! Jag är störtkär i han och det kommer han märka av alla pussar jag kommer ge han under hela hans livstid, hehe.

Jag kommer skriva om hur det går för han och Laban i min blogg så ni kan ju läsa där om ni är intresserade :-)

//Emma

Abico
0

Vad roligt att du fått hem honom nu :)
Ser fram emot lite bilder.

Hanna 

[Tisslibiie]
0

Jätteroligt att det har gått bra att introducera killarna med varandra! :D

FeliciaS
0

Så skoj :) Skönt att allt gick bra!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

luneas
0

Vad skönt att han äntligen är framme nu och att allting har gått bra! Vad roligt för Laban att äntligen få en liten kompis. :-) Hoppas nu att ni kommer att trivas ihop alla tre. :-) Brorsan Chokladbiskvi som bor kvar här hemma är en jättemysig liten kille som är ovanligt lugn och orädd när man har honom uppe. Men så är ju båda föräldraran väldigt trevliga och tama grisar också. :-) Lycka till med lillkillen!

[Strawberi]
0

Så roligt att man vet vart syskonen bilr av! :)
Syster sockerpingla hälsar gott ^^

Emmsann
0

#1 Tonvis med bilder vankas! ;-)

#2 Jag var ganska orolig först men det gick då klart mycket bättre än väntat!

#3 Ja det är jätte skönt! :-)

#4 Ja det är jätte skönt att allt gick bra och han kom hem hel och glad. Jag tror vi kommer bli väldigt tajta tillsammans. :-) Ja Mazarin är lika lugn och tam också så det måste nästan sitta i generna om inget annat ;-) Skulle vara så kul att få komma och hälsa på släkten någon dag! Är jätte nöjd med köpet och det ska du veta. Jag fick hem en toppengris från en toppenuppfödare!

//Emma

luneas
0

#6 Det är bara att hojta till om du har vägarna förbi Gävle någon gång. :-) Jag ser fram emot att följa Mazarins nya liv på bloggen! Ska lägga till den i min bloggs länklista och hålla stenkoll! Ser också fram emot bilder! Misstänker att han har vuxit en del sen han åkte härifrån.

Emmsann
0

#7 Ja jag säger till så fort vi är i närheten! Ja han har nog växt endel. Han vägde 370 g igår tror jag om jag inte minns fel då S vägde han och större lär han bli! Ska ta lite kort i morgon så får du se han :-)

//Emma

Creation
0

Grattis! Ska bli roligt att läsa i bloggen om hur det går också. :-)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Emmsann
0

#5 Aw, Tack! Jag och Äppel hälsar tillbaka :-)

#9 Tack så mycket! Jag ska försöka få fram lite kort och text i morgon så kolla in då :-P

//Emma