Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 1195 ggr
thildatessie
0

Mys

För en stund sen satt jag ute på en filt med Thilda och Tessie i solen, så mysigt. dem stack ingenstans utan satt bara där och åt maskrosblad :P

Det var så otroligt mysigt att det räddade hela min dag, i buren är de skygga men såfort de kommer ut är dem de bästa marsvinen ever! Och sen är de trötta hela kvällen och ligger och sover av så mycket frisk luft hela dagen, nu när det är varmt ligger dem nämligen ute i en jättestor kaninbur som de kan popcorna i ;)

Enda "problemet" med dem är att trots att dem har hela filten att vara på eller hela golvet så ska dem sitta som ihopklistrade och tjafsa heeeeeeela tiden, men ändå är dem jättesams när det gäller! TjockisTessie ;) ska alltid gömma sig antingen under eller på Thilda såfort hon blir rädd ^^

mina tokfior ^^)

ville bara dela med mig av min lycka, blev tyvärr inga bilder.. men det kanske blir imorgon för denna mysiga stunden ska absolut upprepas! rekomenderas starkt ;)

[Chamisia]
0

Vad mysigt! :D

[Maijah]
0

Mysigt värre!^^

Särskilt mina grabbar är väldigt mysiga att gosa med, de lägger sig tillrätta i knäet och bara njuter i solen! <3 Tjejerna är lite mer "spattiga" av sig, men de är härliga de med ^^

thildatessie
0

Hihi jaaaa, Thilda pussade mig över hela benen xD