Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1542 ggr
[Maijah]
0

Mmm vattenmelon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad är perfekt på en varm sommardag? Vattenmelon såklart!

Grisarna uppskattar det, vissa mer än andra. Och vissa blir mer kladdiga! Flört

[Maijah]
0

Hilda <3

[Maijah]
0

Coffee mumsar sallad istället, ingen av killarna var jätteförtjusta i vattenmelon.

[Maijah]
0

<3

[Chayar]
0

Haha mycket kladd på hakan :) Så söta :D

Lyan
0

Nackdelen med långhår :-P Fast de är så söta med hela skägget fullt med kladd, speciellt när lilla tungan åker ut för att tvätta

Mina knäppskallar tar skalet först när de får vattenmelon, tydligen godare :-S

[Maijah]
0

#4 ^^^

#5 Ja :p Jag brukar torka av runt munnen på henne för hon brukar inte få bort allt själv. ^^ Jaså? :p Jag brukar inte ge skalet, tror inte mina skulle gilla det heller så.

Zynell
0

Vad gulligt!! :)

PS: En av mina grisar heter också Coffie. :) (kallas Coffan)

[Maijah]
0

#7 Skrattande Min grabb brukar jag kalla för Coffe-Bean alltså kaffeböna;)

Lyan
0

Jag gillar bilden på Coffe, han ser ut som han försöker göra sig stor och farlig, samtidigt som han verkar undra vad sjutton du håller på med :-P

[Maijah]
0

#9 Ja han måste ju skydda sin sallad;)

Creation
0

Åh, vilka sötnosar. Jag som fastnat för lockigt måste förstås säga att din första tjeja är charmigast. ;) Påminner mig om hur mina grabbar brukar se ut när de ätit något rött.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Maijah]
0

#11 Ja visst är hon charmig;)

Och hon är den som är lättast att fota, de andra är jättesvåra :p Det blir oftast fler bilder på henne, sen är ju min kamera asdålig också :p

FeliciaS
0

Vilka kladdiga sötnosar :) Är det något som verkligen sölar så är det vattenmelon.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Maijah]
0

#13 Japp, det kladdar något förskräckligt. Hela fleecefilten som de hade på golvrastningen var kladdig och rosa lite överallt :p Men nu har den torkat ute i solen så den är inte så kladdig längre.

Moa-16
0

Söta! Har för mig att mina inte gilla vattenmelon, eller så minns jag fel.. Får väl testa igen. Det värsta är att jag är lite snål & äter upp allt själv när vi har det hemma, vilket inte är så ofta -.-

[Maijah]
0

#15 Kan vara så, mina killar smakade en bit var och lämnade resten. Tjejerna däremot (och särskilt kladdmonstret Brumma;) gillade det tydligen =)