Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 845 ggr
[Strawberi]
0

Alldeles trött....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter en helt på SM så hittade jag Souseiseki och Jun helt utslagna ligga på kylklampen i buren helt trött och Souseiseki gäspade nog 4-5 gånger. Han var så trött stackarn!

[Tisslibiie]
0

Aww stackarna :( Inte lätt i denna värme!

luneas
0

Sådär känner jag mig just nu. ;-) Längtar tills jag får åka hem från jobbet ochs länga mig i soffan!

FeliciaS
0

Det tar på deras energi och små kroppar att åka på äventyr. Så söta de är :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Strawberi]
0

#1 - inte lätt och vara liten och känd ;-)

#2 - jag förstår dig, ursh kan du inte ta lite ledigt tror du skuylle behöva vila upp dig lite Sophie, när går du på semester då? Eller är det ingen semester iår? Kan berätta jag sov 14 timmar inatt… *skäms*

#3 - det tar väldigt på dom, Odelia är helt slut hon med, hon gillar verkligen inte utställningar. Hon brukar bli sur på mig men inte idag! Hon är inte det minsta sur ens fantastiskt hon börjar vänja sig!

Visst är mina bröder söta?!

luneas
0

#4 Jag sommarjobbar så jag har ingen semester egentligen men vecka 29 ska jag vara ledig iaf och åka iväg till min sambos familjs stuga i Finland - det ska bli sååå skönt att bara vara, basta, sola, bada i sjön och grilla korv vid brasan på kvällen! :-)

[Strawberi]
0

#5 - förstår det, hoppas du får vila i helgen inte tänka på något utom dig själv! Marsvinen här hemma hälsar tack för i helgen och dom är mycket nöjda med allt! :-)

Abico
0

Jag och marsvinen är också trötta, men vi har inte varit på SM ;)
Å andra sidan har vi flyttat, marsvinen har flyttat ut i hallen och jag har flyttat upp i vardagsrummet så det kanske är därför *s*

Hanna 

[Strawberi]
0

#7 - ojsan då, här målas ditt rum om nu va?

Jag funderar på göra om marsvinsrummet. Lägga färg eller en ny tapet. Får se hut jag gör, mitt rum ska också göras om. Skulle vela ha större marsvinsrum.. Du skulle sätt mamma när jag sa det *asg*

Abico
0

#8 - Japp, det har varit 11-timmarspass varje dag hela helgen och det känns men syns inte… Nu har jag 4 timmar jobb på f.m. så det blir mindre tid över till rummet men jag hoppas att det är inflyttningsbart innan vecka är slut.

Jösses, ännu större? Jag förstår din mamma ;) Rummet du har nu måste ju vara nästan lika stort som mitt och jag får plats med både marsvin och mig själv i mitt.

Hanna 

[Strawberi]
0

#9 - hahaha jadu, du ahr ju ingen sophie och kitty som slår ihjäl varandra om dom sitter i samma bur så måste ha dom skilda. Nu som ajg har nu är skit bra. Så får det vara men Sophie får flytta till bokhylleburen med Odelia och Zita. Jag måste ha mina pojkar på större yta.

Abico
0

#10 - Så du behöver ett helt rum till Sophie då eller? ;)

Hanna 

[Strawberi]
0

#11 - precis! Hon är ju så väldigt tjock och fet ;)

Nej men skulle behöva ett till par burar in där. Får se om jag kan klämma in det ;)

Rubrik något korrigerad av administratör pga. svordom.