Babyboom!
Igår fick Leia Zobel and white fyra fina bebisar i spännande färger och idag fick Mackinleys LEmon Girl Fyra fina bebisar hon med, tre agoutisar och en de White :P Tänk så det kan bli. Bilder kommer alldeles strax
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus

Grattis! :)
Hanna

Lemons bebisar ska jag strax ta foto på

#5 Han kan ju heta Spotify! Haha! :)
Supersöta ungar, vackra, vackra färger :D
Vad söta bebisar! :) Rexar?
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

nope nonself, spotify på en hona? Nä Vista får det bli :P
åh vilka sötnosar!
Ska nån stanna, eller är det inte bestämt än?

#11 Ok =) Gud vilka sötnosar! Vad är det för kön på dem då?
#11 Ok nonselfar :) Vad söta!! :)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

alla honor utom Linux

So mdet ser ut nu då, är lite osäker på de i Leias kull, men de ser ut att vara honor alal utom Linux
Ja det var Leias kull jag syftade på, jag blev lite förälskad i DE white;n & Cinnamonagoutin nämligen ;)

ok :P ja de ser ut att vara honor, fast de är Lemons bebisar :P
#17 Det var det jag menade ;) men skrev lite fel.. Hmm ja det gör ju inte saken bättre att det är honor (för mig alltså, blir bara mer sugen då ju;)

Ja hon är fin, sin mor upp i dagen :P
Onödigt söta!
Attans att lilla Hotmail är bokad annars hade jag slagit till! Söker med ljus och lykta efter en nonself chocolate/cream till min avel.

ja hon är underbart fin :P har ju en zobel fox and white annars :P
#22 Jag VILL ju göra chocolate harlequin (som är min favoritfärg) men de är svåra både att hitta och fixa till har jag märkt…
Tack men zoblar är jag jättebra på att ordna aldeles själv… fast söt är hon ju förståss!

#22 jag ska kolla upp att hon som tingat Hotmail är 100 på att hon vill ha henne, annars får du henne!
#24 Jadu. 
#25 Ja det var ju frestande förståss… Ja kolla men jag vill absolut inte snuva någon annan förväntansfull person på en sån godbit.
Vad ligger bakom henne? Hon har väl inget vitt va? Är hon helt utan vitteckning bara chocolate/cream (otter) är jag intresserad på riktigt.

Hmm får faktiskt fråga uppfödaren om det finns vitt bakom, har inte fått stamtavla ännu, FÖ är det uppfödaren som ä intresserad
#27 Men det är inte vitt på själva henne iallafall eller? Tassen ser ljus ut.
Har funderat ett tag på att försöka få tag på en nonself chocolate otter hona så när jag såg henne blev jag så sugen bara… De är ju inte så vanliga men det finns ju fler. Jag blev så ivrig när jag såg henne men egentligen är det ingen brådska.

Nä hon har inget vitt på sig, tassen är lite ljus, men är nog samma färg som resten

Tyvärr måste jag meddela att Hotmail påträffades död i buren idag (Se mitt inlägg "fruktansvärd upptäckt") Är så himla ledsen 

Kollade extr noga idag. Crested hanen har en liten liten ridge :P
#31 Ridge? Var kommer den ifrån?
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin

hmm vet faktiskt inte… elelr vet inte riktigt om man kan kalla den ridge, kanske mer felriktad päls? Ska fota senare
#33 Pälsriktningsfel dyker ju upp då och då. Är nyfiken på bilder :-)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

#35 Inte helt enkelt att se, snarare en vinge =) Fin färg! :)

japp…