Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 1494 ggr
marsvin-90
0

Y-Kullen *Bilder*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit lite dålig på att uppdatera min Y-kull som Whinter fick i juni. Har inte fotat bebbarna sen de va nyfödda men nu e de nästan 4 veckor gamla så tänkte lägga in lite nya bilder på dem! O de har äntligen fått sina namn, de tog sin tid!

Börjar med hanen Yackie som e den enda hanen i kullen. Satincrested Lakeland Buff, + lite vitt i cresten. (Har inte röda ögon som på kortet)

marsvin-90
0

Yasmine som är Lakeland Buff som e så lik sin mor.

marsvin-90
0

Yessie som är Crested Lakeland Buff

marsvin-90
0

O till sist Yena som är Crested Lakeland White, buff roan som kommer att stanna här hemma. Hade gärna behållt de andra 2 töserna med men man kan inte behålla alla tyvärr.

isa76
0

Sicka sötisar! Jag är inte så bra på raser, de ser lockiga ut i pälsen, blir de sådana eller slätar pälsen ut sig?

marsvin-90
0

#4 Vissa av dem kommer ha en lite strävare päls o vissa kommer pälsen att slätas ut på, de e svårt o säga. Men oftast de som har mkt vågigt o lockigt de förblir sträva medans de som föds med lite våger/lockigt de försvinner, de e vad ja märkt på mina kullar hittils.

Knutte-love
0

Åhh vilka gulliga.=)

Kramiz Amanda och Danny!

Medarbetare på Cockerspaniel.

Atensia
0

Nej vad söta, man blir ju inte lite sugen ;) Synd bara att mina föräldrar har satt stopp vid 4 marsvin.

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Abico
0

Oj vad dom ser stora ut! Jättefina :D

Hanna 

Creation
0

Åh, vilka sötnosar! :-) Buff roanen är särskilt underbar. Förstår varför du behåller henne. ;)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

luneas
0

Roanen är verkligen sockersöt! :-) Påminner om bebisarna i de kullar med saffron/buff dalmatiner pettisar som jag har fått tidigare.

tantnett
0

Jättefina bebbar. Lycka till med dom. Skrattande

Marsvin 4-ever Tungan ute.

FeliciaS
0

Vilka sötnosar, jag är absolut förälskad i Yena :P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lexxi
0

Supersäta bebisar :) och jag är såå svag för roan..

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

isa76
0

#5 Aha, tack för infon!