Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettpresentationer
Läst 2652 ggr
godisgrisen
0

Far och son

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite lika är de pappa Vibys Nougat och son Chokladfabrikens Regulus.

Mojma
0

Gud vad fina… Skulle vilja ha en sån själv jättefina verkligen :) Är dom keliga av sig? Den "sorten"?

godisgrisen
0

De har precis blivit burkompisar och är så söta ihop.

godisgrisen
0

Sorten heter nonself chocolate magpie och javisst de är keliga men just pappa Nougat har aldrig haft tid att kela speciellt mycket däremot är han utan tvekan det roligaste marsvin jag någonsin mött. En riktig knasgris är han Nougat full av energi. Sonen Regulus är mer "nomal" och kan mysa riktigt ordentligt i famnen, mysig fast lite busig han också.

Magpie är kända för att vara orädda, aktiva och nyfikna det stämmer verkligen! De flesta är faktiskt mycket gosiga också. Lite partisk är jag kanske förståss eftersom jag föder upp den här varianten men jag tycker utan tvekan att de magpie jag har är något aldeles extra. De har helt enkelt jättebra temperament!

Mojma
0

Ja jag har tittat på dem så jag visste vad resen hette, men däremot inte ett skvatt om deras temperament. Dom är himla fina!! Alla färgvarianterna :)

Mojma
0

Har du någon hemsida?

Arinah
0

Så fina bilder! Snygg pappa och snygg grabb. Överraskningsbebin har växt till sig:) Magpie blir så bra på bild, och är så vackra i verkligheten.

godisgrisen
0

#5 Nepp ingen hemsida men Arinah har, där finns magpie.

#6 Ja han har blivit jättestor redan! Trevlig är han som bara den.

Abico
0

Åh så fina!
Jag behöver verkligen en magpie i framtiden Oskyldig

Hanna 

godisgrisen
0

#8 Ja jag vet att du gör det. Alla gör det faktiskt!

[Strawberi]
0

Nääääääääääääääääääää *smälter* JAG MÅSTE HA EN MAGPIE!! Varför hade du inga med dig till SM? Jag fick ju aldrig se någon fy på dig! Du får ta med till NM om du ska dit. Vilket jag tvingar dig till!!

godisgrisen
0

#10 Jo jag hade ju tre stycken eller tillomed fyra fast Chokladfabrikens Zezima är en helvit magpie. Chokladfabrikens Ogg var i samma klass som din Odelia, hon for omkring som en galning på bordet och skämde ut sig så henne måste du ha sett. Så hade jag Duettens Uffington och Elvar också. Alla ställdes i pet för de är inte så vältecknade men visst syns det att de ska föreställa magpie.

Det är klart jag och några magpie ska till NM! Jag lovar du ska få en privat guidning.

Abico
0

#9 - Vi får göra ett byte någon gång i framtiden då, du kan få en dew och jag får en magpie ;) Du behöver faktiskt en riktig vit gris :P

Hanna 

[Strawberi]
0

#11 - åh tack så vänligt. Jag minns inte. Haha jag var så snurrig då haha

[Maijah]
0

Ojoj vilka snyggingar! Helt underbara <3

Atensia
0

Åh så fina! :-) En sådan skulle man ha ;)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se