Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettersajtenifokus
Läst 1429 ggr
godisgrisen
0

Men hallå!

Gaah jag kan inte lägga in bilder på MiF varför? Jag har försökt ca en milion gånger nu sen igår eftermiddag men det går INTE. Nu är jag arg… Det verkar som alla andra kan så vad kan det då vara? Jag har aldrig haft några problem med det förut ju.

[Strawberi]
0

Jag har också haft det problemet förut. Det ska nog fungera snart..

Royalz
0

Bilderna kanske är förstora?

Creation
0

Jag tänker samma som #2. Jag har haft samma problem, men bara när filerna är för stora eller av fel filformat.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

mini-kapubara
0

jag har haft samma problem, mina bilder var förstora och när jag ändrade strl, så gick det hur bra som helst,,, =)

Lyan
0

Mitt bredband vill ibland inte ha med iFokus att göra trots att andra sidor funkar och är det någon sida som får internet att sluta svara är det iFokus :-/ Verkar som att sidan är rätt tungjobbad och är det då någon störning vill inte min internet lägga in bilder, väntar jag ett tag går det utmärkt även med samma bilder

En sak jag däremot stör mig på är att man måste trycka i tre omgångar för att klistra in text, sedan måste man trycka upp att man vill klistra in den ÄNNU en gång innan den kommer in, störigt!

Mari
0

#5 Ja mycket störigt men ett mycket bra skydd, annars hade nog iFokus blivit mycket mer spammad än vad som redan sker.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Lyan
0

#6 Ah, då förstår jag varför det är så. Som sagt störigt, speciellt som jag inte kan skriva Pruð utan att klistra in :-P