Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettoff-topic
Läst 1045 ggr
Stormviskaren
0

OT hemsidor

Hej

jag undrar omdet är någon av er som har hemsida på 123MinSida?

Jag tänkte göra en ny hemsida då ja ständigt har problem med freewebs dock såg jag att det kostar på 123MinSida, hur gör ni?

Finns det annat alternativ? tycker ni  det är värt 199kr i 3 mån?

Lyan
0

Jag betalar för helår. Är överlag nöjd med sidan :-)

Stormviskaren
0

jag tyckte de var snyggt o enkelt men tror inte min nuvarande ekonomi fungerar till "onödiga" utlägg.

Lyan
0

Jag har den för att jag är för korkad för andra sidor. Det blir ju betydligt billigare för helår även om klumpsumman blir större

Stormviskaren
0

hur mycket går de på då?

Antar att ja får stå ut med min freewebs som jag bara kan ladda upp nya bilder på vart 10ånde gång ja är inne..

HumlanochJuvel
0

Jag har freewebs-hemsida och tänkte bara fråga vad det är för problem du fått med din hemsida…?

Lyan
0

Tror det kostar runt 700-800kr. Kan inte hitta det någonstans nu :-S

Stormviskaren
0

#5 jag har 3 st freewebs och på inge nav sem kan ja ladda upp bilder. ja har försökt med olika fil typer och storlekar. kan bara ladda upp ibland..

HumlanochJuvel
0

#7 Okej, tack så mycket för ditt svar.

Stormviskaren
0

#8 har du några problem med din?

7-800 kr :O gud vad mycket!! usch de har jag inte råd me.

Abico
0

Jag har min hemsida på passagen och tycker att det fungerar jättebra, helt gratis är det också.

Hanna 

HumlanochJuvel
0

#9 Nej, jag har inga problem. Hade problem med att utrymmet till bilderna tog slut (dvs. jag kunde inte lägga in någon mer bild) men jag la istället in bilderna på ett Picasa konto och länkade till Picasa albumen från min hemsida :) Sedan hade jag problem att bokstäverna blev konstiga tecken men det försvann sedan… var ett tag sedan jag kollade nu men tror det med dom konstiga teckena har försvunnit ialla fall . . .

Lexxi
0

Jag har min på webs.com.. funkar bra det med  :) Speciellt om man inte är så inne i html och liknande eftersom det finns många färdiga mallar.

Mvh Alexandra

http://lexxis.se