Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1721 ggr
[Tisslibiie]
0

Sov gott älskade Ior

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ior fick vad det såg ut som en varböld under hakan, men det var mycket värre än så. Det var en tandrot som var inflammerad, så han fick somna in ikväll.Gråter

Ior, sov sött älskade gris. Ingen gav så goa pussar som du. Nu slipper du lida mer av din smärta. Vi älskar dig och vi ses snart igen Gammelman. Du blev 14 månader gammal …

Abico
0

Fina Ior, vad sorgligt Gråter

Skickar tröstkramar till dig.

Hanna 

[Tisslibiie]
0

Tack så mycket Hanna … Jag är helt tom just nu och det gör ont i oss alla här hemma Gråter

[jejjas]
0

sov gott söta Ior Gråter

FeliciaS
0

Åh nej, usch vad jobbigt :( Han var inte gammal alls ju :/

Sov sött fina Ior.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Moa-16
0

Vad sorgligt att höra. Bara 14 mån oxå, men han hade det säkert bra den tiden han fick vara oss dig. Ibland är livet orättvist!

RIP Ior

gickan87
0

Nej så tråkigt för er! Har tänkt på er idag och hållt tummarna.
Skickar tröstkramar även fast de kanske inte hjälper så mycket just nu Gråter

MVH Erika :)

Mari
0

Gud vad orättvist Gråter Gråter Rip Ior

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Majasmamma]
0

Har också hållt tummarna för er idag… Så fruktansvärt tråkigt. Sov gott fina Ior!

Emmsann
0

Riktigt orättvist. Men nu slipper han ha ont om man hade det.

Vila i frid Fina Ior.

//Emma

HannaVastervik
0

Fy vad hemskt :( Beklagar verkligen! R.I.P vackra Ior

Lyan
0

NEJ NEJ NEJ Lilla Ior och stackars matte Gråter

Vila i Frid

Equivanlent
0

Vila i frid.  Massa tröst kramar till dig

Flemming
0

Det finns inte ord för att beskriva …

Vila i frid lilla Ior

[Tisslibiie]
0

Tack alla! Det känns fruktansvärt, jag förlorade ett utav mina barn ikväll Gråter Och den veterinären är en idiot … Usch förstår inte hur man kan föreslå att operera bort två tänder och sen låta ett marsvin leva på rivna/mosade grönsaker hela sitt liv, och sen åka in med jämna mellanrum och klippa/fila ner de andra tänderna så att de inte växer fel… H*n äcklar mig!>_< Gråter

Lyan
0

#14 Du gjorde rätt! När jag skulle ta bort gammelkatten föreslog vetten att vi skulle sätta honom på smärtstillande så skulle han kunna leva en månad till. Aldrig i livet! Han gav oss 14 fina år, det är vår skyldighet som djurägare att ge dem ett värdigt avslut när de ger oss så otroligt mycket mer än vad vi någonsin kan ge dem.

Du vet att du gjorde det bästa för Ior och att han hade det bra hos dig!

[Tisslibiie]
0

#15 Usch sånt är så hemskt!Gråter Förstår inte varför de ens föreslår en sådan sak till ägarna?! Sinnessjukt är vad det är. 

Tack Emmy det värmer, jag hoppas verkligen att han hade det bra hos mig. Gör mitt bästa för att de ska ha det så bra som möjligt hemma hos mig :)

mini-kapubara
0

skickar tröst kramar,,

[Tisslibiie]
0

#17 Tack :')

Aristarcos
0

Gud vad tråkigt att det blev så !

Stora kramar från mig !

Atensia
0

Nej vad tråkigt!

Kram på dig!

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

[Liinda]
0

Usch så tråkigt att höra och jag beklagar verkligen. Vila i frid <3

Men jag måste bara skriva att ni förstår inte varför veterinären erbjuder såna lösningar, Det är för att dom MÅSTE. Dom får inte bara döma ut ett djur till avlivning utan att ha gett ägaren ett annat val först. Så det är andledning till att dom ger såna förslag ibland. Dom gör bara sitt jobb och jag tror h*n menade något illa heller och tyckte säkert också avlivning var det bästa, men h*n var ändå tvungen att ge dig ett alternativ först.

Hoppas du inte blir arg på mig nu jag ville bara förklara hur det låg till så att du förstog.

Creation
0

Så hemskt tråkigt att höra… Gråter Jag beklagar.

Sov gott, finaste Ior.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Fridaaaa
0

Vad trist. R.I.p<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Strawberi]
0

Neej vad sorligt :((((
Sov gott nu Ior! Tröst kramar till dig!

[Maijah]
0

Jag blev helt chockad när jag loggade in och läste detta, INTE lille Ior! Gråter Livet är bra orättsvist, jag beklagar verkligen Jenny.

*Kramar*

Miolina
0

NEJ NEJ inte lilla söta Ior

sov gott Ior

Skickar  en massa tröstkramar

Min blogg hittar ni här

queenlinnea
0

Åååååhh! Fy vad tråkigt :(

Kramar till dig Jenny!

Sov gott Ior<3

[Tisslibiie]
0

Nu är Ior begravd bland blommorna. Tack alla känns skönt med allas omtanke och stöd. :') Nu får han vila i frid.

[Maijah]
0

#28 Åh, lille gubben :')

Vila i frid sötaste killen <3

Lexxi
0

Vila i frid söta Ior

Mvh Alexandra

http://lexxis.se