Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 958 ggr
godisgrisen
0

Utställning inställd?

Utsrällningen i Väster¨s i December är den inställd? Den finns inte längre på SMFs hemsida!

Abico
0
[Strawberi]
0

Inte västras, utan vi menar västerås…

[Strawberi]
0

Men vad konstigt, kollade precis. Den finns inte! :-O

Nu ska jag mejla Lena&cornelia återkommer så fort jag kan.

Abico
0

Oj haha, nåja om Västerås är inställt kan ni faktiskt komma till Rävlanda istället ;)

Hanna 

[Strawberi]
0

#4 - Hanna det är så långt att åka för en dag liksom..

godisgrisen
0

Ja det är ju jättelångt för oss i öster att åka till väster…

Åh jag ville verkligen dit ju.

[Strawberi]
0

#6 - åh jag med.. Ville ju träffa dig och ge alla en godjul hälsning och ge dom kort.. Åh nu går det ju inte :'(

Hoppas hoppas det bara blvit en miss

Oh-rakel
0

Utställningen i Västerås den 11 december är inställd och blir inte av. Det gick inte att hitta någon lokal innan manusstopp för MM så vi blev tvugna att blåsa av den. Obestämd

Men svealand kommer att ha flera utställningar under nästa år som ni alla är varmt välkomna till…och jag hoppas att vi alla ses på utställningen i Brändåsen den 20/11 i alla fall!

Vänliga hälsningar

Cornelia

SMF 203 Happy Day´s underbara marsvin

www.wilhelmssonrex.dinstudio.se

[Strawberi]
0

#8 - jaaa brändåsen kommer vi till! Synd med lokalen.. Ja om jag kunde skulle jag ha fixat en i köping någong gång säkert. Vi har massvis av lokaler som står och skräpar hihi

godisgrisen
0

Gråter

luneas
0

Nej, vad tråkigt! :-( Då blir kallhäll sista utställningen för i år då… Då måste du ju komma dit Gisela!

[Strawberi]
0

Sista för i år nej fy så tidigt redan. Får skicka julkort istället detta år. Längtar redan till nästa då kommer vi ses mera ju!

Royalz
0

Vad trist :/