Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 2478 ggr
[Strawberi]
0

Min nya bur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom alla har ny bur och jag också visar jag den nu! :)

Zynell
0

Jätte fin! Har du byggt den själv eller köpt? Skulle också vilja ha en sådan bur. Ganska jobbigt med en som står på golvet och att man måste böja sig ned så fort man ska göra något med dem små.

[Strawberi]
0

#1 - Tack! Min pappa (världens bästa pappa!!!) byggde den åt mig! Av en billybokhylla och sedan ben från ikea. Lite plastmatta sedan sågade han upp två hål, och sedan var det klart!

Atensia
0

Vad fint det blev :) om jag någon gång bygger en till bokhyllebur så ska jag också ha den på ben. Så himla skönt att slippa böja sig :-)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

1da98
0

Super fin! :)

// Ida och marsvin.

"Djur är som vatten, det går inte att leva utan de ♥"

[Strawberi]
0

#3 - precis, har ryggprblem, är jätte jobbigt med låga burar för min rygg!

#4 - tack :)

Tangotime
0

Jätte fin! Och smart pappa du har ;-)

Men jag som inte är insatt i Marsvin, vågar man ha så låg kant? Kan dom inte ta sig över den?

emelie92
0

Snygg, jag ska själv göra något liknande! :)

[Strawberi]
0

#6 - Kanten är 25 cm jag har en på 15 och dom tar sig inte över den heller. Dom gillar att vara i buren faktiskt.

Lexxi
0

Jättefin!

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

[Maijah]
0

Snyggt!!

FeliciaS
0

Jättefint :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Emmsann
0

Ser mysigt ut!

//Emma

conejos
0

snygg :P

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

Creation
0

Vid sådana här tillfällen önskar man att man bodde hos sin händiga pappa istället för hos sin lika händiga, men inte riktigt lika byggpigga, mamma… ;-)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Aquelegia]
0

Åh vad fint tänk om jag hade vetat att man kan göra om bokyllor på det sättet innan jag köpte den tråkiga vanliga gallerburen :O

bredano
0

Jag har en likadan bokhylla sräpandes hemma som jag funderar på att göra om till bur för att mina marsvin ska få större :)

Men hur städar man en sådan bur?

Just nu har jag en vanlig gallerbur från djuraffären och den brukar jag bara lyfta upp och hälla ner allt i en papperskasse och sen duscha av buren i badrummet..

bredano
0

Oj, jag hittade nu en tråd där de beskrev jättebra. Tyvärr verkar inte sökfunktionen här på iFokus fungera så bra för hittade ingen när jag sökte här men på via google hittade jag en tråd här :)

rymz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fan, såg ju riktigt tufft ut med ben under, sparar ju upp utrymme till alla tillbehör! Har samma bokhylla förresten :)

[Strawberi]
0

#18 - oj vad liten bur, min är dubbelt så stor..

rymz
0

Det är från början en Billy som var 200x80cm men jag kapade av den så nu är den 170x80 istället :)

[Strawberi]
0

#20 - precis, min är dudbbelt så stor då! :)

Royalz
0

#21 Nä, din är 30cm längre bara ;)

Binajis
0

#19 Tja, den är ju knappast för liten för 2 marsvin… Obestämd

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

rymz
0

#23: Har faktiskt 3st nu :)

Binajis
0

#24 …den är knappast förliten för tre heller… ;)

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

[Maijah]
0

#24 Den är ju stor. 3 marsvin i en 170x80 är ju rena rama lyxen :)