Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 635 ggr
Vicky
0

Hårfärga marsvin?

Går det att färga marsvin? jag hade verkligen velat färga min vita gulleplutt rosa på topparna. Är det möjligt? Jag gör det absolut inte om det är farligt förstårs.Kyss

Lotta
0

Jag kan ju inte tänka mig att det är bra, men jag har ingen erfarenhet av marsvin, men jag vet en sak i alla fall, Matilda skulle defenetivt inte få göra det på sina.

kram

[Liinda]
0

Jag skulle säga ABSOLUT NEJ utan att tveka. Människor kan vara känsliga mot hårfärg så mycket troligt att ett marsvin är mycket känsligt mot det då. Och varför färga marsvinFundersam

[MatildaW]
0

#1. Även om jag hade fått göra det hade jag aldrig ens kommit på tanken mamma Räcka ut tungan

SaraB
0

Jag förstår inte meningen med det..? :/

Lotta
0

Vilken tur för dig då…skulle inte gilla om Blondie och Melvis vart rosa :)

dreamiz
0

Förstår inte heller meningen med det. Tycker de är sötast som de är!

O färgningsmedel är ändå ett medel som man inte vet hur de reagerar mot, allergiskt tex.

Lotta
0

Åhhh fy vad hemskt det skulle vara, att veta att man ställt till så ens bästa vänner blir sjuk tack vare en själv :/

[MatildaW]
0

Mamma, skulle aldrig färga dom rosa :P tycker inte om rosa! Räcka ut tungan dom skulle fått vara gröna i sånna fall Skrattande

Lotta
0

Prova mig damen…då skulle du få smisk =)

[MatildaW]
0

Men du är blind ju mamma Räcka ut tungan jag sa ju att även om de skulle gå skulle jag inte ens komma på tanken att göra de på Melvis och Blondie!

FeliciaS
0

Nä, usch! Allvarligt talat… färga djur??? Förstår ingen mening med det. Skulle aldrig göra det. Marsvin som är rätt känsliga djur oxå…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lotta
0

Ja man gör inte så mot ett djur, dom har inget val men det har vi människor. Så nej man ska inte färga dom :/

[MatildaW]
0

Precis ^^

GroaLover
0

NEJ!

vilken dum idé!

vad fick du det ifrån?? jag tror inte att djuren mår dåligt av det för att det är redan testat på dom *hata djurplågeri* men dom mår inte bra av det heller.visserligen skulle dom kunna andas in ångorna och bli förgiftade