Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 2268 ggr
Creation
0

Valbo 16/10

Ja, vilka ska till utställningen i Valbo 16:e oktober?
Sista anmälningsdag 29/9. Utställningsannonsen.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Creation
0

Jag hoppas på att kunna ta mig dit, med samtliga eller i alla fall ett par av marsvinen i så fall. Ras och pet är tanken. Avvaktar med beslutet tills att sista anmälningsdag börjar närma sig.

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

idipidi
0

Jag ska dit! Ska döma pet och ställa två eller tre i ras. Hör av dig om det inte löser sig med att ta sig dit för dig. Vi är ju flera som åker från Stockholm, så någon av oss kan du säkert få åka med.

[Strawberi]
0

Jag kommer! :-)

gickan87
0

Jag kanske kommer, fast bara som besökare då :)

MVH Erika :)

Royalz
0

Jag kanske kommer om jag har tur :)

[Strawberi]
0

#5 - klart du ska komma! :-)

Mari
0

Jag ska försöka komma som besökare, har aldrig varit på utställning förr Glad

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Strawberi]
0

#7 - åhh vad roligt! Ta med kameran du som ville fota på utställning! :-)

Mari
0

#8 Ja det måste jag göra! Skrattande

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

[Strawberi]
0

# 9 - ja men inte ta med mig på bild! Blir så hemsk hihi

Mari
0

#10 Haha då får du skriva i pannan att du ej vill vara med på bild, så att jag vet att det är du Flört

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Homeli
0

hej!

Behöver man anmäla sig på något vis om man bara vill komma och titta lr får man bara dyka upp? har ingen erfarenhet av utställningar Skäms

Abico
0

#12 - Det är bara att dyka upp, kostar inget i inträde.

Hanna 

Homeli
0

Trevligt att det är i mina trakter Skrattande

tycker att det är lite halvdåligt med Marsvinsfolk i Dalarna. Brukar det vara någon utställning i dalarna?

Cavia
0

#14, det var ett tag sen vi hade en utställning i Dalarna, och det beror på att det är himla svårt att hitta lämpliga, och billiga, lokaler att hålla till i…

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

[Strawberi]
0

Luneas Sockerkringla (pet)
Mosaique's Shirley (ras)
Happy Day's Daggny Daggkåpa (klippt)
Ixias Jinx (ras)

Anmälan klart, pengarna sätts in imorgon!

Myosotis
0

Hur går det med era förberedelser?

Själv anmälde jag ett marsvin i rasklass, men har efter det velat en massa fram och tillbaka om jag ska åka eller inte. I nuläget verkar det som om jag kommer, har t.o.m. skaffat tågbiljetter.

Så nu gäller det att snabbtrimma litegrann på grabben som ska ställas! Som tur är har han jättebra pälskvalitet av sig själv, så det är bara en del grövre täckhår som ska väck.

Och så tar jag förstås med mina tre små salugrisar!

godisgrisen
0

Ni får ha det så kul ni som ska dit… nej då jag är inte aaaalls avundsjuk, nej då… morr.Oskyldig

luneas
0

#17 Här trimmas det för fullt. Har tre grisar som ska ställas i ras och så ska jag själv döma petclass men jag har ju bara 16 djur att döma så det går nog väldigt fort.

Jättekul att du kommer förresten! :-) Mellanlandar du i Stockholm och åker upp med någon därifrån?

#18 Tycker synd om dig Gisela och kommer att sakna dig! Det hör ju liksom till att du kommer på våra utställningar!

Myosotis
0

#19 Jo, precis, jag åker med samma som vi camperade ihop med sist. Två övernattningar och en massa tid på bussar och tåg - vad gör man inte för sina hobbies…

Cool

[Strawberi]
0

Jinx behöver bara trimmas igenom på onsdag/torsdag. Shirley däremot, hon behövs trimmas mera. Men hon är vit så det är ganska enkelt.

Sen klippt långhår, behöver inte göra så mycket. Och så pet det gör jag på fredagen. Annars går allt fint tror jag.

Arinah
0

#18 Ja, det blir lite ovant att du inte är med dit. Men vi ses den dan ändå, tror jag, för liten gris-avlämning.

Har satt mina 3 anmälda pettar i hårdträning, de har haft lite mulltendenser. Men daglig lång golvtid borde gett resultat hoppas jag.

godisgrisen
0

#22 Ja grisavlämningen är ett stort ögonblick som jag längtar till! Tänkte att jag kanske kunde fresta dig med några små töser… du har alltid första tjing.

Det tråkigaste att inte åka på utställning är ju att inte få träffa alla trevliga marsvinsvänner… Jag önskar er en fantastisk dag!

Misarn
0

Jag är jättesugen på att komma men får hem våran nya tjej ev på Fredag så då vill jag såklart vara hemma och kolla så att allt går bra med våran andra tjej Glad

gickan87
0

Lycka till imorgon allihopa :)

Jag kanske inte kommer som besökare då snön verkar ställa till det.

MVH Erika :)

[Tisslibiie]
0

Lycka till allihop!^^ Hoppas ni får en kanondag! :)

Abico
0

Lycka till imorgon! :)

Hanna 

FeliciaS
0

Hoppas ni får en bra dag imorgon :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Strawberi]
0

Tack! Jag borde sova.. Haha

HumlanochJuvel
0

Stort lycka till, till allihopa idag :D Skriv gärna hur det gick för er sedan :)

Atensia
0

Hoppas ni hade en jätte bra dag! :)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Cavia
0

Resultatlistan från Valbo finns på SMFs hemsida ;)

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

godisgrisen
0

Åh vad snabbt! Kul att läsa var sjukt nyfiken…

Grattis alla ni som var där!

[Strawberi]
0

Åh jag är helt slut! Jag fick bästa klippta långhår

HumlanochJuvel
0

#34 Stort grattis =)

Läste precis resultatlistorna på SMF´s hemsida och säger grattis till allihopa =D