Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 2115 ggr
godisgrisen
0

W-Kullen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Babyboomen fortsätter… nej nu är det sista kullen på ett tag.

SCH Chokladfabrikens Lily nonself black magpie och Elvar nonself chocolate magpie har blivit föräldrar till världens sötaste tvillingpojkar!

Chokladfabrikens Weasley nonself chocolate magpie 89 g.

Chokladfabrikens Wronskis Fint dew 111g.

godisgrisen
0

Puss!

godisgrisen
0

Gos!

Abico
0

Awww, tötisarna ^^
Men vilka fina öron dewen ser ut att ha! :D Ser större ut än min selfhanes - jag får ta din istället helt enkelt ;)

Hanna 

FeliciaS
0

Vilka sötnosar! Jättegrattis till dem :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lexxi
0

Jattesöta! Grattis :)

Mvh Alexandra

http://lexxis.se

1da98
0

Så söta! :D
grattis till dom små!

// Ida och marsvinen.

// Ida och marsvin.

"Djur är som vatten, det går inte att leva utan de ♥"

mickro
0

Gud så fin Weasley är!! :D så söt

Atensia
0

Så söta! :) Grattis!

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

kawaiichou
0

Jätte söta! Grattis :)

Emmsann
0

Så fina!

//Emma

godisgrisen
0

Killarna tackar och bockar för berömmet och tror båda två att de heter söt för det får de höra hela tiden! Pigga och aktiva är de och deras mamma Lily är superduktig, min lilla plutta.

Jag har ännu inte bestämt mig för om någon stannar… När jag var på jobbet igår långt från pojkarna bestämde jag mig för att sälja båda men när jag kom hem och såg dem ville jag behålla dem båda två… gah!

#3 Ja öronen är jättestora och fina på båda men jag misstänker att du inte skulle gilla den sotade öronkanten och den i dina mått mätt långa nosen ;). Du var ju sugen på Lord Voldemort också såg jag… han har också rätt bra öron.

Nu ska jag snart väga alla mina marsvin och klippa klor och tvätta fettkörtlar och rensa de skitigaste öronen och bada ett par extra smutsiga tjockisar. Nu har jag att göra hela dagen…

Abico
0

#11 - Men kan jag inte bara få öronen då, minus den sotade kanten? ;)
Fast det sista jag behöver nu är ytterligare en selfhane, haha :P

Hanna 

godisgrisen
0

#12 Nä det får du inte! Han skulle se så dum ut utan öron ju, förstår du väl!

Och det där med haneöverskott blev lite påtagligt här också kan man säga…

Abico
0

#13 - Men du kan få ett par andra i utbyte :P Har två par söta fladder-öron som du kan få välja på.

Hanar är ju så goa! Det är synd att det inte blir några bebisar med bara hanar…

Hanna 

godisgrisen
0

#14 Glad

godisgrisen
0

Äh nu har jag bestämt mig… Weasley stannar. Kanske mot bättre vetande då han inte är utställningsbar och hans pappa har fattyeye men hans mamma är min första magpie champion och han har riktigt bra typ och öron för att vara magpiehane. Men framför allt är det hjärtat som fått bestämma, jag står inte ut med att sälja honom! Han är bara för söt jag måste helt enkelt ha honom kvar!

Wronskis Fint dew. kommer däremot att bli till salu.

Abico
0

#16 - Hjärtegrisarna brukar bli dom goaste :) Jag tycker att det var helt rätt val att spara honom, han får väl bli en ny Imperio om han inte kan ställas i ras :P

Hanna