Ny vindsvåning!
Jag vet inte om jag nämnt det men jag som bara skulle ha honor…har blivit med hannar.
Kastraten MarsvinetMorgan flyttade in först. Sedan kom Gollum tillbaka från en omplacering och…ja honom ville jag behålla redan innan han flyttade första gången. Så, Vips" Fick jag två pojkar. Dessa två skulle få bo i buren ni ser under tjejernas bus…trodde jag. Redan efter två timmar hade killarna klättrat ut och intagit tjejernas gamla bokhylla som stod kvar i rummet i väntan på tippen. Och där har de nu glatt sntannat tvp dagar!
Så…jag antar att jag får möblera om och låta killarna bo kvar i buren de själva valt.Ni ser pojkarna och halva deras bur till vänster.
Supersnyggt!
Har du något annat i botten mer än spån? För spånskiva är inte bra där det blir fuktigt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gud va snygga burar! Blir lite inspirerad, vad är det för material dom är klädda i?
/hanna

Vilken tjusig bur =)
Helt perfekt ju :)
Hanna
Ursnygg! :)
Sådan skulle man själv vilja ha
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
#3 Botten och en decimeter upp på väggarna är klädd i waxduk (snyggt blåblommig )
Resten av väggarna är klätt i "plastgolv".
#5 Golvburarna är klädda i waxduk.
Önskar bara att jag hade matchande klädsel på alla men det får bli ett framtidsprojekt!
#9 Okej!:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jättefint! :D
snyggt!
Jättefint och gott om plats :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Oj så fint! Sådär ska jag också ha det i mitt nästa liv ^^
//Emma
"Påväg till tippen"?!?! Är du knäpp?
Själv skulle jag antingen ha kvar den för framtida ev behov, eller sälja… inte slänga sånt mästerverk heller, männska!
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Superfint! :-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se
#16, Äsch, om jag sparade alla burar vi byggt skulle jag ha ett riktigt lager! ;)
Blir lite mer kräsen för varje bur vi gör, på gott och ont. Vet inte om någon vill köpa heller. Vem orkar/ Kan frakta den?

Så snygg, hoppas mina marsvisn bur blir lika snygg som din. När vi bygger den.. :D
#18 Man kan aldrig få för många
Du kan ju åtminstone prova sälja den, man vet ju aldrig… skulle du bott närmare skulle jag helt klart ha köpt den av dig :-) Allt för att slippa fingra ihop en själv *S*
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
Vilken bur ska du göra dig av med? Vad är måtten? *intresserad*
Du ser…