Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 3897 ggr
[Colina]
0

Ny vindsvåning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen har jag fått ändan låtit flickorna flytta från golvnivå till vindsvåning. I helgen ägnade jag och sambon 5 timmar åt att bygga ny bur. Det blev en lyxig en. Byggd av spånskivor och plexiglas med ben från Bauhaus. Måtten är 240*80 och här huserar fyra flickor.

[Colina]
0

Flickorna tycks gilla att komma upp från golvet!

[Colina]
0

Jag vet inte om jag nämnt det men jag som bara skulle ha honor…har blivit med hannar.

Kastraten MarsvinetMorgan flyttade in först. Sedan kom Gollum tillbaka från en omplacering och…ja honom ville jag behålla redan innan han flyttade första gången. Så, Vips" Fick jag två pojkar. Dessa två skulle få bo i buren ni ser under tjejernas bus…trodde jag. Redan efter två timmar hade killarna klättrat ut och intagit tjejernas gamla bokhylla som stod kvar i rummet i väntan på tippen. Och där har de nu glatt sntannat tvp dagar!

Så…jag antar att jag får möblera om och låta killarna bo kvar i buren de själva valt.Ni ser pojkarna och halva deras bur till vänster.

Fridaaaa
0

Supersnyggt!

Har du något annat i botten mer än spån? För spånskiva är inte bra där det blir fuktigt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Denna kommentar har tagits bort.
Chokladmunk
0

Gud va snygga burar! Blir lite inspirerad, vad är det för material dom är klädda i?

/hanna

Misarn
0

Vilken tjusig bur =)

Abico
0

Helt perfekt ju :)

Hanna 

alva-m-t
0

Ursnygg! :)

Sådan skulle man själv vilja ha

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

[Colina]
0

#3 Botten och en decimeter upp på väggarna är klädd i waxduk (snyggt blåblommig )Skrattande Resten av väggarna är klätt i "plastgolv".

[Colina]
0

#5 Golvburarna är klädda i waxduk.

Önskar bara att jag hade matchande klädsel på alla men det får bli ett framtidsprojekt!

Fridaaaa
0

#9 Okej!:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

kawaiichou
0

Jättefint! :D

[Moppen]
0

snyggt!

FeliciaS
0

Jättefint och gott om plats :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Emmsann
0

Oj så fint! Sådär ska jag också ha det i mitt nästa liv ^^

//Emma

Binajis
0

"Påväg till tippen"?!?! Är du knäpp? Förvånad Själv skulle jag antingen ha kvar den för framtida ev behov, eller sälja… inte slänga sånt mästerverk heller, männska!

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

http://www.freewebs.com/binajismarsvin

Atensia
0

Superfint! :-)

/Amanda & 5 marsvins flickor :)

Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

[Colina]
0

#16, Äsch, om jag sparade alla burar vi byggt skulle jag ha ett riktigt lager! ;)

Blir lite mer kräsen för varje bur vi gör, på gott och ont. Vet inte om någon vill köpa heller. Vem orkar/ Kan frakta den?

MarsvinsGrisarna
0

Så snygg, hoppas mina marsvisn bur blir lika snygg som din. När vi bygger den.. :D

Binajis
0

#18 Man kan aldrig få för många Skrattande Du kan ju åtminstone prova sälja den, man vet ju aldrig… skulle du bott närmare skulle jag helt klart ha köpt den av dig :-) Allt för att slippa fingra ihop en själv *S*

Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.

fia-mia
0

Vilken bur ska du göra dig av med? Vad är måtten? *intresserad*

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Binajis
0

Du ser… Flört