Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 2791 ggr
Isnona
0

Julbelysning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu när det blivit mörkare tidigare på eftermiddagarna så har det även blivit väldigt mörkt där marsvinens bur står. Idag köpte jag en ljusslinga som verkligen lyste upp grisarnas tillvaro ;)

Någon mer som har lite "julbelysning" till sina grisar? Visa gärna upp det i den här tråden :)

Nu ser ljuset jättestarkt ut på bilden, men det är väldigt svaga lågenergilampor som inte blir varma alls, inget som stör dom :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus

Abico
0

Så fint :) Se till att dom inte kan smaka på sladden bara, marsvin kan bli mycket längre och högre än man tror när dom bestämt sig för att göra någonting och då kan en ljusslinga inte vara långt bort nog ;) *vet av erfarenhet*

Snart kommer adventstjärnan upp här och då lyser den upp i burarna under större delen av dagen.

Hanna 

[Strawberi]
0

Åh vad gulligt gjort! Ja mina har redan fått stjärna i sitt rum och så har dom sin ''jul'' belysning. Men den är på dygnet runt :)

kawaiichou
0

Måste hänga upp en slinga ovanför min bur! Ser så fint och mysigt ut :)

Fridaaaa
0

Ser mysigt ut!: =D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

hultburger
0

Åh, så fint! :)

[Maijah]
0

Åh, vad mysigt det ser ut! ^^

Isnona
0

#1: Haha ja, jag har dubbelkollat både en och två gånger så att ingen kommer åt sladden ;) Dom har varit lite nyfikna och försökt komma åt men den sitter för högt upp :)

Tack för era kommentarer :)

Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus