Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettminneslund
Läst 1379 ggr
[LoveBaloo]
0

Uppdate

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skrev förra veckan om mitt marsvin som behövde gå upp i vikt och hade problem med njurarna. Hon klarade sig inte =( Veterinären hittade cancer i äggstocken och vid operationen såg de att hon även hade det i livmodern och i njurarna, så det var ingen idé med att låta henne vakna igen.

Jag är jätteledsen =(

Och jag bor ju inte hemma heller, jag bor i norge för tillfället, så jag fick inte ens gosa lite innan. Hon var verkligen min lilla bebis. Och hon såg konstigt ut. Ett knallrosa öra, små otroligt pälsiga hobfötter - som också såg konstiga ut vid klofästet. Och hon hade mjuk teddypäls med två virvlar på varje skinka och dem fick man absolut inte röra, för då blev hon arg!

Hon fick i alla fall vara ett glatt marsvin. Ingen därhemma kunde märka att hon mådde dåligt av all cancer. Hon var pigg och glad hela tiden. Vi hade aldrig märkt något om det inte var för att hon tappade så mycket päls så hon blev kal på vissa ställen och gick ned i vikt.

queenlinnea
0

Fy vad tråkigt Gråter  Massa tröstkramar till dig!

Sov sött fina gris<3

[Tisslibiie]
0

Beklagar verkligen! :( Men hon var en lycklig gris enda till slutet :') Sov gott gristjejen!<3

FeliciaS
0

Vad tråkigt, men du gjorde det du kunde för henne. Nu slipper hon lida.

Sov sött!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

[Maijah]
0

Åh, beklagar verkligen :'-(

Vila i frid <3

Emmsann
0

Beklagar Gråter

//Emma

kawaiichou