Slängas?
Igår när jag hade varit och hämtat spån och kom upp i marsvins rummet möttes jag utav detta! Rosmarin har alltså lyckats ta sig upp i papperskorgen och sitter nöjt och tuggar på några gamla hö strån ^^
Vet inte hur jag ska tolka detta…men slängas ska hon iallafall inte! ;-)
/Amanda & 5 marsvins flickor :)
Min blogg: www.lenaamandaatensia.blogg.se

Hahahahahha! Hon undrar väl hur du kan slänga så gott hö ;) HAHA Så himla skön hon e! =P
Så sött! 
Nä, lever det i papperskorgen ska man sopsortera och spara det man vill behålla! 
#1 Haha aa :-)
#2 Ja precis! :-)

Men sötnosen då! :-) Jag har också några sopgrisar här hemma. Särskilt Chokladbiskvi tar sig gärna en tur ner i sopkorgen om den står för nära burkanten.
#4 Man kan undra vad som lockar så med sopkorgen.. ;-)
Jag håller med #5, vad är det som är så intressant med sopkorgen?
Så himla sött, mina marsvin kan ej göra så, jafg tar ut det i helt vanligapåsar som inte sitter i en papperskorg´:D
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
Mina brukar också vilja följa med till tippen men de tar källaringången och tuggar ett hål i säcken för att krypa in det hållet. Knasiga djur :-/
*Ler* För någon vecka sedan glömde jag sopskyffeln inne i köket när mina marsvin var där. När jag skulle titta till dom lite så hittade jag dom sittandes i skyffels och smaskade i sig gammalt hö som jag sopat upp. Dessutom hade dom sprättat ut en hel del spån mm som låg däri. Tur att dom är så söta för då kommer dom undan med det mesta : )
Haha, sötnos då :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Naw vad söt hon är, våran hane har börjat lära sig att rymma in till tjejerna så idag fick han åtminstonde flytta till en rymmningssäker bur =P Man vill ju inte ha några bebisar!