Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettsvenska-marsvinsföreningen
Läst 1782 ggr
Kurrans
0

Husdjursmässan

Nu planeras husdjursmässan för fulla muggar! Precis som förra året så går den av stapeln i Kista under trettondagshelgen (6-9 jan).

Svenska Marsvinsföreningen Norrort kommer självklart att vara där för att berätta om våra sötnosar, om skötsel, mat, utställningar och vad mer för frågor som kan tänkas dyka upp. Skillnaden i år är att vi inte kommer att ha utställning på mässan, utan "bara" pr och infoGlad

Är man marsvinsglad och inte ska ställa ut i Kallhäll under lördagen och söndagen, men skulle kunna tänka sig hjälpa till o prata marsvin på mässan en dag, så får man gärna höra av sig!

Hoppas på en bra mässa med många glada gäster, fina djur och nya bekantskaper!

Fridaaaa
0

Synd att det är för långt bort :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kurrans
0

Ja, distansen till roliga saker kan verkligen ställa till det ibland! Synd, tycker jag:(

Idag frågade jag marsvinen vilka som ville följa med till Kista och fick positiva svar av allihop. De kan ju förstås ha trott att jag undrade vilka som ville ha vitkål… De flesta av mina marsvin har som tur är inte så mycket emot att åka på äventyr och få massvis av gos i några dagar. Att få ihop en stor flock kan dock bli lite problematiskt den här gången, det får bli en liten:)

Om man vill och kan komma o hjälpa till o umgås lite o prata marsvin under helgen, så är det inte för sent att säga till. Det är alltid roligt att träffa andra med samma intresse och göra något tillsammans:)

Stor kram på er alla som pysslar så fint med era små grisar!

[Strawberi]
0

Jag kanske kan komma förbi och tala om marsvin. Ska till kallhäll och har inga marsvin att ställa. Vad tror du om det?

Vart är det, och hur ska jag ta mig dit så sådanafall? :) Har liksom inget körkort så blir lite svårt. Kanske kan ta med nåt marsvin dit och visa, men bara kanske. Vi kanske kan ta detta lite mera över mejl? strawberis@gmail.com

Kurrans
0

Det vore underbart! Det går lätt att ta sig med pendeltåg och tunnelbana och en promenad:)

Jag mailar genast!