Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettmedlemmar
Läst 1910 ggr
ho0mii3z
0

Hälsning

det var länge sen jag var inne här.. Mycket har skett..
Marsvinen frasse och Ludwig mår bra båda två, Frasse är itne alls rädd längre utan han har vi kämpat med. Ludde är inne på sitt 8 år och mår bättre än någonsin, han har fått vitamin tillskott efter som hans kropp behöver extra vid hans höga ålder.

Men man kan inte ta upp Ludwig längre, Han är helt blind och hans luktsinne förstärkts, så han blir super förrvirrad om man tar bort han från hans bur.. men klappa på han kan man göra endå! ( tar bara upp honom vid kloklipp, och vitamin sprutan..)

Min 15 månader gamla dotter, leker gärna med frasse och klappar snällt på ludwig.. Nu ska Emilia bli stora syster så jag hoppas att nya bebisen är lika snäll mot dem som honär!

Kul att se att de flesta är kvar här!
Nu ska jag läsa lite vad ni andra skrivit.. Kram i massor!

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

Abico
0

Kul att pojkarna mår bra :)

Hanna 

[Maijah]
0

Va kul att höra att de mår fint :-)

Och att du har en gamling på 8 år som är frisk och kry :-) (förutom blindheten, men marsvin brukar ju klara sig ganska bra med nedsatt syn).

ho0mii3z
0

ja han klarar sig bra! Frassde hjälper honom enormt nu. Men jag har märkt av att han är mycket tröttare än vanligtvis, vilket är helt normalt. Men ensak får han som han ÄLSKAR, selleri! Nyårsafton som de var o allt!

Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag

[Maijah]
0

#3 Skrattande